خبرهای داغ:
فرمانده سپاه لارستان، موضع گیری رهبری در موضوع بنزین را موجب حفظ شاکله نظام اسلامی و مانع از ایجاد شکاف و دودستگی در جامعه دانست.
کد خبر: ۹۱۹۵۸۸۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با هفته مبارک بسیج، یادواره شهدای روستاهای دهفیش و لاغران در روستای دهفیش بخش بنارویه برگزار شد.

فرمانده سپاه لارستان به عنوان سخنران این یادوراه شهدا در بیاناتی با اشاره به برخی شبهه افکنی ها در خصوص حمایت رهبری در موضوع اصلاح قیمت بنزین گفت: رهبری با این موضع گیری و اقدام به هنگام و هوشمندانه خود مانع از باب شدن یک تصور غلط در جامعه شد که می گفت با اغتشاش و آشوب می توان به خواسته ها رسید که اگر این قضیه باب می شد دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

سرگرد جاهدی در ادامه ضمن اشاره به این نکته که مردم در مواجهه با این مسائل فقط یک بعد قضیه را می بینند ولی رفتارهای رهبری تابع یک بعد نیست و همه ابعاد و جوانب را درنظر می گیرد ، گفت : مشی ولی مبتنی بر مروت و جوانمردی و اخلاق است و در این قضیه با هزینه کردن از خودشان، اجازه ایجاد شکاف و دودستگی در جامعه را نداد و  علیرغم همه تذکرات و توصیه ها به مسئولین در خصوص کنترل ابعاد این موضوع،با تابعیت از نظرات کارشناسی سران سه قوه ضمن اعتباربخشی و رسمیت دادن به ساختارهای قانونی و رسمی کشور، موجب حفظ شاکله نظام اسلامی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در پایان گفت: امروز وظیفه ما این است که همانگونه که در دفاع مقدس مردانه در معرکه جنگ سخت ایستادیم و پیروز شدیم، با تمام توان در وسط جنگ اقتصادی ایستاد و مبارزه کرد تا فضل و رحمت الهی همانند گذشته شامل حال نظام مقدس جمهوری اسلامی گردد و دراین جنگ نیز پیروز گردیم.

لازم به ذکر است از دیگر برنامه های این یادواره شهدا، خاطره گویی آقایان امیری آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس و جانباز و سرهنگ بازنشسته برادر کارگر و همچنین مدیحه سرایی برادر کشتکار بود و سخنرانی حاج آقا نجفی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها