همایش بصیرتی‌ باموضوع تثبیت انقلاب اسلامی با هدف روشنگری و نگاه عقل گرایانه به اتفاقات پیرامون، با حضور اعضای حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۸۶۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: همزمان با هفته‌ی بسیج، ناحیه مرکزی یزد همایش بصیرتی‌ای باموضوع تثبیت انقلاب اسلامی با هدف روشنگری و نگاه عقل گرایانه به اتفاقات پیرامون، با دعوت از آقای پناهی برگزار کرد که اعضای حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی در این همایش حضور یافتند.
پناهی گفت: ما دوران سختی را در تثبیت انقلاب پشت سر گذاشتیم و می‌گذاریم. این فرزندان ناخلف هستند که به اسم انقلاب، پشت به ارزش خانوادگی خودشان پشت پا می‌زنند و می‌خواهند از انقلاب سواری بگیرند.
وی افزود: به فرموده‌ی مقام معظم رهبری، انقلاب مثل قطاری است که سقف ندارد و این قطار در حال حرکت در دره هاست و مردم به وسیله این قطار چسبیده اند. در این پیچ و خم‌ها هرکس محکم نچسبد، می‌افتد.
وی خاطر نشان کرد:در تثبیت انقلاب، شهید مطهری خیلی نقش داشتند. تثبیت انقلاب با خون شهدا اتفاق افتاد. پیشنهاد شهید بهشتی، نظامِ امام و امت است.
پناهی در آخر گفت: امام خمینی (ره) فرمود:: تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود و بهانه را از دشمن گرفت. اما ما از اندیشه‌ی امام خمینی (ره) درجازدیم. انسان باید برمحور عقلش بچرخد، هرجا کم آورد برود از اهلش بپرسد تا در انتخاب هایش در زندگی اشتباه نکند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات