مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز گفت: دشمن به نقش روحانیت پی برد در نتیجه نقشه هایی را برای کمرنگ کردن وجهه روحانیت در بین مردم و جامعه کشیده است و متاسفانه بس تدبیری و سوء مدیریت ها در هماهنگی با دشمن موجب شد، اغتشاش گران به حوزه علمیه حمله کنند.
کد خبر: ۹۱۹۵۸۴۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علیمراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در مراسم یادواره شهدای روحانی و طلبه استان البرز که در حوزه علمیه امام صادق (ع) کرج برگزار شد ولایتمداری، علاقه دینی و حرکت در مسیر حضرت سید الشهداء(ع) را از ویژگی‌های شهدای روحانی استان البرز عنوان کرد.

دشمن در پی کمرنگ کردن وجهه روحانیت در بین مردم و جامعه است

وی در این محفل معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: یادواره شهدای روحانی و طلبه بستری مناسب برای انتقال فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به نسل جوان امروز است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با اشاره به اینکه پس از دفاع مقدس عده ای دانسته یا نادانسته نقش روحانیت در حاکمیت را  به بهانه های مختلف کم کردند،گفت: آمار و ارقام مجلس نشان می دهد با شیب تندی آمار روحانیت رو به کاهش است. 
 
حجت الاسلام یوسفی روحانیت را در طول تاریخ همراه با مردم دانست و افزود: امروز برای اولین بار شاهدیم عده ای از روحانیت نه با حاکمیت هستند نه با مردم! چه کسی این افراد را هدایت می کند؟ نتیجه این اتفاق این می شود که در جامعه دو لبه قیچی شکل گرفته و با هماهنگی یکدیگر در حال قیچی کردن روحانیت هستند. 
 
وی اظهار داشت: دشمن به نقش روحانیت پی برد در نتیجه نقشه هایی را برای کمرنگ کردن وجهه روحانیت در بین مردم و جامعه کشیده است و متاسفانه لبه دیگر این قیچی بی تدبیری و سوءمدیریت برخی از روحانی نماها است، کاری می کنند که در هماهنگی با دشمن، اغتشاش گران به حوزه علمیه در کرج حمله کنند. 
 
وی گفت: در حوادث اخیر کشور، همه ما خبر داریم وضعیت انرژِی مناسب نیست اما راه حل چیست؟ مگر به دنبال اجرای عدالت نیستند؟ پس چرا ضد عدالت عمل می کنند، شعار ولایت می دهند اما خلاف جهت ولایت حرکت می کنند، نمی خواهم برخی نظریات تائید کنند این افراد برای دشمن کار می کنند اما تردید نداریم و به اسم می شناسیم تصمیم سازان خائنی که زمینه فراهم کنند تا تصمیم گیران اینگونه تصمیم گیرند. 
 
حجت الاسلام یوسفی افزود: گاندوها ساخته خواهد شد که تصمیم سازان خائن، دو تابعیتی و نفوذی بوده و انتخاب جیسون رضائیان ها هستند و الا نباید شرایط جامعه اینگونه باشد، در کار نظامی باید اصل غافلگیری را رعایت کرد اما نمی دانم چرا برخی با مردم جامعه از این اصل استفاده کردند؟ 
 
وی گفت: جایگزین نقش روحانیت در جامعه عده ای سرمایه دار در حال حاکم شدن هستند، چرا حکومت اسلامی پا به پای انقلاب اسلامی پیش نرفت در حالی که انقلاب اسلامی ما از آمریکای لاتین سردرآورده است؟ حکومت اسلامی همچنان در کشور مانده است زیرا مناسبی  در مقاطعی دست نااهل و نامحرم افتاد. 
 
نماینده ولی فقیه در سپاه البرز در خاتمه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین در اغتشاشات اخیر دشمن را مایوس کردند، خاطر نشان داشت: با مدیریت ها، چنان حکیمانه از دو قطبی شدن جامعه جلوگیری کردند که دشمن در بهت ماند در حالیکه غربی ها از ماه ها پیش برای آتش اغتشاش در کشور هیزم جمع می کردند. 
ارسال نظرات