در نشست سیاسی پایگاه عصمتیه بافق بمطرح شد:
در هفته بسیج به همت پایگاه عصمتیه حوزه شهدای خواهر نشست سیاسی در محل پایگاه برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۹۵۸۴۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ در هفته بسیج به همت پایگاه عصمتیه حوزه شهدای خواهر نشست سیاسی در محل پایگاه برگزارشد.
در این نشست  زارع در مورد بسیج و خصوصیات یک بسیجی سخن گفت. در ۲ آذر ماه ۱۳۶۷ و در شرایطی که دفاع مقدس پس از هشت سال به پایان رسیده بود، امام راحل (ره) با استفاده از تعبیر قرآنی شجره طیبه درخصوص بسیج فرمودند: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد؛ بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند.
وی در ادامه بیان کرد که مهمترین ویژگی بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا است. ایمان به خدا رابطه مستحکم نیرو‌های بسیجی با حق تعالی است، زیرا بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می‌داند. اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت پذیری از رهبری نظام یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های بسیج است. بسیج تابع محض ولایت فقیه است و سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می‌داند، زیرا از معمار انقلاب و موسس بسیج آموخته است که "من به همه ملت، به همه قوای انتظامی اطمینان می‌دهم که امر دولت اسلامی اگر بانظارت فقیه و ولایت فقیه باشد، آسیبی بر این مملکت وارد نخواهد شد. "
در پایان نیز در مورد اغتشاشات اخیر صحبت کرد و اینکه مقام معظم رهبری با فداکردن آبروی خود نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات