جمعی از اساتید بسیجی، پژوهشگران و محققان، شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید استان، سرگروه‌های کارگروه‌ها و اعضای اندیشکده‌ها و خانه نخبگان با استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۹۱۹۵۸۲۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در این دیدار که در تاریخ ۹۸/۹/۹ در استانداری صورت گرفت جمعی از اساتید بسیجی ، پژوهشگران و محققان، شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید استان، سرگروه‌های کارگروه‌ها و اعضای اندیشکده‌ها و خانه نخبگان حضور داشتند.

دیدار جمعی از اساتید بسیجی و نخبگان خانه نخبگان با استاندار کرمانشاه

در ابتدا دکتر یوسف‌وند رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمانشاه و خانه نخبگان کرمانشاه به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج اساتید و خانه نخبگان بسیج استان در خصوص نظام حل مسئله و کمک فکری و اندیشه‌ای جهت حل مسائل و مشکلات استان اشاره داشته و خواهان استقبال مدیران کل ادارات کل استان جهت ارجاع مسائل، شرکت در جلسات کارگروه‌ها و دریافت ایده‌ها و پاسخ سوالات و مسائل از کارگروه‌ها و اندیشکده‌های بسیج اساتید و خانه نخبگان شد.

در ادامه تعدادی از اساتید صاحب‌نظر در زمینه‌های اقتصادی، کشاورزی ، اجتماعی و .... به بیان نقطه نظرات، دغدغه‌ها، معرفی دستاوردها، اختراعات و ایده‌های خود در عمدتا در زمینه حل مسایل اقتصادی پرداختند و اعلام آمادگی خود را برای همکاری با دستگاه‌های مربوطه در استان اعلام نمودند.

بعد از پایان سخنان اساتید، دکتر وفایی معاون برنامه و بودجه استان به تعدادی از سوالات اساتید پاسخ گفت و از اساتید و صاحب نظران جهت همکاری دعوت نمود.


مهندس بازوند استاندار کرمانشاه نیز ضمن استقبال و خوش آمدگویی به اساتید بسیجی به بخشی از مشکلات استان از جمله مشکلات زلزله و مشکلات متعدد اقتصادی و اجتماعی اشاره نمود و فعالیت‌های استانداری را جهت مهار بیکاری بیان نمودند و از اساتید خبره و صاحب نظر دعوت نمود، برای حضور در کارگروه‌ها که در استانداری ( اقتصادی ، اجتماعی و ... ) تشکیل می شود حضور داشته باشند و خواهان همکاری کارگروه های بسیج اساتید و خانه نخبگان با کارگروه های استانداری و نقد اسناد مربوطه شد.

در خاتمه استاندار خواهان برگزاری جلسات ماهانه با بسیج اساتید و نخبگان شد.

منبع: دروابط عمومی بسیج اساتید استان کرمانشاه

ارسال نظرات