خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۹۵۸۲۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود پیرهادی در رسالت نوشت:

 

میرحسین موسوی یکی از سران فتنه ۸۸ با کوله‌باری از گناهان نابخشودنی و دستانی که هنوز قطرات خون بسیجیان از آن می‌چکد، وقیحانه بیانیه‌ای نوشته است. اینکه این چه حصری است که فردی با جرائم متعدد و مکرر می‌تواند به‌راحتی ازآنجا بیانیه صادر کند را باید از مسئولان امنیتی و اطلاعاتی پرسید و منتظر توضیح و احیانا عذرخواهی‌شان باشیم.

اما اصل بحث، جای دیگری است. کسی مثل میرحسین موسوی که تیم یکسانی با حسن روحانی دارد، به‌هیچ‌وجه حق ندارد، تصمیمی که امثال ما، بارها به‌نقد آن پرداخته‌ایم را به بوته نقد و چه‌بسا هجو بگذارد. اگر این تصمیم را «غیرمعقول»، «کاسب‌کارانه» و «مخالف منافع اقشار مستضعف» می‌دانید، به خودتان توهین کرده‌اید؛ چراکه تیم طراح و مجری، همان تیم مشاوران و مسئولان ستاد فتنه شما هستند.

اگر این تصمیم، طرح و اجرایش «شهید» داشته باشد، شهیدش مردم‌اند و جلاد، شماها هستید که خون مردم را چه در ۸۸ و چه در ۹۸ به شیشه کرده‌اید. آن زمانی که «آیت‌الله اعدام» را بین مردم جا می‌انداختید هم روش پلیدتان همین بود؛ جای شهید و جلاد را عوض کردید. حالا هم دوباره می‌خواهید خودتان را مظلوم جلوه دهید تا حیات منحوس سیاسی‌تان ادامه پیدا کند. مرگ بر شما و حیاتی که با دروغ و افترا می‌خواهید داشته باشید.

نمی‌دانم شماها چه موجوداتی هستید که از طریق بوی فتنه، جان می‌گیرید. غافل از آنکه این بو بوی کباب نیست! کسی که قیام لله برای مقابله با طاغوت و مستکبر را با آشوب علیه نظام مردم‌سالار یکی می‌داند، یا احمق است یا خائن؛ که البته با توجه به سابقه فتنه‌گری و ماجراجویی‌های شما احتمال خیانت، به‌مراتب بیشتر است.

آقای فتنه‌گر! اگر فرمانده کل قوا شاه بود، مثل تویی الآن بلبل‌زبان نمی‌شد؛ شماره بیانیه‌هایت دورقمی که هیچ به دو هم نمی‌رسید؛ اما چه کنیم از صبر حیدری سید علی که گاهی ما را هم بی‌صبر می‌کند اما تابعیم و پادررکاب.

ژاله، «شهدا» شده که دیگر به مستکبران و زورگوها اجازه جولان ندهیم؛ تو باید به عواقب کارهایت توجه می‌کردی که نکردی و الآن هم به‌جای اینکه شرمنده و البته شکرگزار این نظام رحیم باشی طلبکاری.

ارسال نظرات
پر بیننده ها