خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان از حوزه‌ 11 خواهران بازدید کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیح امام صادق (ع) به همراه کارکنان نمایندگی از حوزه مقاومت بسیج 11 خواهران ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام صادق (ع) بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۹۷
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه امام صادق (ع) اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین عرب به همراه مدیریت های این مجموعه از حوزه  مقاومت بسیج 11 خواهران این ناحیه بازدید کرد. در این بازدید ضمن عرض خداقوت به اعضاء شورای حوزه ها روند اجرای برنامه های بسیج مورد بررسی قرار گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیح امام صادق (ع) در این دیدار اظهار داشت: مسئولان در هنگام مسئولیت خود تخصص آن کار را بداند، مدیریت کار داشته باشد یعنی هوشیار باشد و به موقع عمل و اقدام کند و  از خرد جمعی کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عرب خاطرنشان کرد: سرعت لازم است، اما در کنار سرعت دقت نیز باید مورد توجه قرار گیرد و پس از آن باید به دنبال نیکویی عمل نیز باشید.

وی با اشاره به برخی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: بسیجیان باید بطور ویژه و خاص به فرمایشات حضرت آقا توجه کرده و با تبیین این بیانات در جمع مردم در تحقق این مسیر گام بردارند.

وی همچنین بر بررسی وضعیت موجود تا تحقق بیانیه گام دوم طبق مسیر صحیح خود تاکید کرد و تلاش همگانی بسیجیان در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در رسیدن به وضعیت مطلوب و آرمانی مورد نظر مقام عظمای ولایت را خواستار شد.

در این بازدید‌، مدیران شورای نمایندگی نیز ضمن حضور در حوزه، نسبت به وظایف رابطین  نظارت، سیاسی، عقیدتی و روابط عمومی نکاتی را بیان کرده و در پایان مطالب را جمع بندی کردند.

 

ارسال نظرات