سردار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام به ایثارگری مردم ولایتمدار لردگان در صحنه های مختلف انقلاب اشاره وخاطرنشان کرد و گفت: مردم این دیار بسیار کم توقع هستند و امتیازات اخروی حضور در جبهه ها را با امتیازات دنیوی معاوضه نمی کنند.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۴۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در همایش روستای نمونه ایثارگری شهرستان لردگان، روستای آبچنار زیلایی، با اشاره به اینکه این روستا 14 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، افزود: یاد و خاطره شهدای منطقه بارز و روستای آبچنار زیلایی در دوران دفاع مقدس همواره جاودان است.

سردارفرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان با اشاره به رشادت های شهدای روستای آبچنار زیلایی در عملیات های کربلای چهار و پنج، افزود:نبرد رزمندگان تیپ 44قمر بنی هاشم علیه السلام استان ،عاشورایی بود  و هرگز در برابر دشمنان کوتاه نیامدند.

وی با تاکید بر اینکه شهدای ما ماندگار همیشه تاریخ هستند، اظهار کرد: ما نیز باید با الگوگیری از شهدا راه آنان را ادامه داده و پاسدار انقلاب و اسلام باشیم.

سردار اکبری با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس منتظر رفع مشکلات نماندند و با هر شرایطی خود را به جبهه های می رساندند، تصریح کرد: شهدای ما جان و مال خود را فدای انقلاب کردند تا امروز ما در امنیت زندگی کنیم.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام به ایثارگری مردم ولایتمدار لردگان در صحنه های مختلف انقلاب اشاره وخاطرنشان کرد و گفت: مردم این دیار بسیار کم توقع هستند و امتیازات اخروی حضور در جبهه ها را با امتیازات دنیوی معاوضه نمی کنند.

وی ادامه داد: مردم بصیرلردگان درعرصه های انقلاب حضوری مثال زدنی دارند و اکنون بسیاری از خانواده های شهدا در شهرستان لردگان گمنام زندگی می کنند و هیچ چشمداشتی بابت رشادت های عزیزان خود ندارند.

سردار اکبری با تاکید بر اینکه ایثارگی و از خودگذشتگی در مناطق محروم روشن تر از مردم برخوردار بود و این را در دوران دفاع مقدس نیز نظاره گر بودیم، اضافه کرد: بیشترین شهدا در دوران دفاع مقدس متعلق به قشر مستضعف بود و امام راحل نیز در همین راستا فرمودند که این انقلاب، انقلاب مستضعفین است.

یادآور می شود؛ در این مراسم پس از مرثیه سرایی در رثای ارباب شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، از خانواده های معظم شهدای روستای آبچنار زیلایی تجلیل شد.

ارسال نظرات