خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی گفت: مالک اشتر زیاد داریم اما عمار کم داریم، وقتی جامعه دچار «چه کنم؟» بشود، دلیلش نبود عمارها است.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۴۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

وقتی جامعه دچار «چه کنم؟» شود دلیلش نبود عمارها استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ محمود قاسمی در نشست بصیرتی پایگاه شهیده موسوی با تبریک هفته بسیج با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «بسیجی یعنی علی(ع) که تمام زندگی او وقف اسلام بود»، بیان داشت: با توجه به عظمت نام بسیجی و مقام بالای بسیج، بسیجی باید علی‌وار در عرصه فعالیت کند و با همت خود در عرصه‌های مختلف حضور یابد که اين حضور باید با آگاهی حق از باطل باشد.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب افزود: انتخاب یکی از مهمترین ارکان زندگی است، زندگی ما بر مبنای انتخاب است.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: انسان فاعل مختار است، انتخاب خوب هم زیبا است و هم پاداش دارد و قرآن کریم می‌فرماید «بعضی‌ها روز قیامت خندان هستند، دلیل آن انتخاب خوب در دنیا است».

وی با بیان اینکه درخشان‌ترین نقطه عاشورا همین انتخاب است، گفت: پسر عمر سعد می‌گوید پدرم تا صبح قدم می‌زد و می‌گفت ری را بگیرم یا با حسین باشم؛ صبح گفت با حسین می‌جنگم و بعد توبه می‌کنم، این آثار انتخاب است.

قاسمی ابراز داشت: هر انتخابی تاوان دارد چه خوب چه بد، انتخاب در تمام جریان زندگی جاری است؛ چرا جامعه هم علی دارد هم عمر؟ نظام آفرینش اینگونه است که خیر و شر با هم باشند، هنر این است که بین علی و عمر تو انتخاب کنی کجا باشی.

وی ادامه داد: نقش مردم در انتخاب بسیار مهم است، باید بصیرت داشتن و زمان‌شناس بودن در انتخاب ملاک قرار گیرد.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: مالک اشتر زیاد داریم اما عمار کم داریم، وقتی جامعه دچار «چه کنم؟» بشود، دلیلش نبود عمارها است، در فتنه‌های اخیر رهبری بزرگی کرد و شکاف‌ها را بست که حمایت رهبری به معنای تایید نیست دلیلش بعدا مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات