نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در یادواره شهدای شهر گتاب:

همیشه پای یک جریان خاص برای مذاکره با آمریکا در میان است / دوباره دشمن به راهبرد براندازی روی آورد

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در یادواره شهدای شهر گتاب گفت:همیشه پای یک جریان خاص برای مذاکره با آمریکا در میان است .
کد خبر: ۹۱۹۵۷۳۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

همیشه پای یک جریان خاص برای مذاکره با آمریکا در میان است / دوباره دشمن به راهبرد براندازی روی آورد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین یدالله غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در یادواره شهدای شهر گتاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به تشریح دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پرداخت و گفت:با توجه به آیات قران هیچ وقت یهود و نصاری با مسلمانان دست از شیطنت و آزار مسلمانان برنمیدارند تا آنها را از دین برگرداند با مسلمانان مبارزه می کنند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) ادبیات استکبار جهانی را از قرآن گرفتند و آن را وارد ادبیات جهان امروز کردند، افزود: خدا در قرآن فرموده که استکبار پیوسته با شما پیکار می کنند لذا قرآن مسلمان را از همراه شدن با استکبار نهی کرده است. 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه استکبار همیشه در پی فساد و ضرر زدن به مسلمانان هستند ادامه داد: آمریکای ها و صهیونیست ها همان  استکبارجهانی هستند که چهار دهه با ما درگیرند و دشمن انقلاب هستند.

حجت الاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود به راهبردها و اهداف دشمنان اشاره کرد و افزود:‌انقلاب اسلامی که دنباله انقلاب پیامبر(ص) است از همین رو یهود و نصاری یک جا شدند و همه توان و ظرفیت  خود را بکار گرفتند تا مسلمانان را اذیت کنند.

به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا هدف و راهبرد دشمن در چهاردهه انقلاب عبارتند از برانداز ی نظام، تغییر ساختار نظام، مهار قدرت جمهوری اسلامی .

 حجت الاسلام غلامی در همین رابطه به حوادث دهه اول انقلاب  اشاره کرد و گفت:‌در دهه اول انقلاب استکبار جهانی تلاش کرد انقلاب اسلامی را براندازی کند، همه آنچه در دهه شصت اتفاق افتاد از ناامنی ها، غائله تبریز،غائله کردستان، جنگ تحمیلی،حمله مستقیم امریکا در طبس، کودتاها و ترورهای کور منافقین که 17 هزار نفر را شهید کردند،تمام انچه در دهه اول برما گذشت ،یا آمریکایی ها مستقیم انجام دادند یا غیرمستقیم در جنگ ها دخالت داشتند .اما مردم مقاومت کردند و شهید دادند ، تا دشمن را عقب راندند و نگذاشتند دشمن دست به براندازی بزند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع مردم شهید پرور گتاب، به دومین راهبرد و هدف دشمن در دهه دوم انقلاب پرداخت و افزود:‌در دهه دوم هدف گذاری در تغییر ساختار نظام بود. دشمن که از براندازی مایوس شد ، دست به ناتوی فرهنگی،شبیخون فرهنگی زد.

حجت الاسلام غلامی در همین باره توضیح داد:‌روزنامه های زنجیره ای در دهه دوم انقلاب به اعتقادات دینی مردم هتاکی میکردند. یک عده ای بساطی راه انداختند که در روزنامه نوشتند علیه خدا هم میتوان جنگ راه انداخت.حتی این عده  منکر وحی شدند و می گفتند قرآن کهنه کتابی بیش نبود . آنها صدها و هزاران ستون در روزنامه علیه مقدسات مردم می نوشتند و می گفتندعاشورا خشونت است ،تا جاییکه در فتنه سال 78 کوی دانشگاه برای تغیر ساختار نظام و استحاله آن وارد میدان شدند .

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه این جریان خاص در آشوب تیرماه سال 78 میخواستند به بیت رهبری حمله کنند، اضافه کرد:‌ به دستور فرمانده سپاه وقت ، نتوانستند دست به این کار بزنند و دوباره با  عقب نشینی کردند.
که دوباره با درایت مردم و هوشیاری ملت دشمن نتوانست دست به تغییر ساختار نظام بزند.

حجت الاسلام غلامی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست، راهبرد دشمن در دهه سوم را انقلاب را مهار جمهوری اسلامی خواند و گفت:‌در  سال 92 مردم که مردم یکپارچه شعار میدادند انرژی هسته ای حق مسلم است ،دوباره تغییر شعار دادند که  هم سانتریفیوژ بچرخد هم چرخ زندگی ، شد قضیه برجام .اما آیا دشمن به هسته ای قانع شد.دشمن به دنبال این بود که ایران بپذیرد قدرت منطقه ای نیست و نباید در نقشه جدید خاورمیانه دخالت داشته باشد و اینکه از مقاومت حمایت نکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه تاکتیک دشمن امضای برجام بود اما استراتژیکش مهار جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد:جمهوری اسلامی در این چهل سال 5 بار با آمریکا مذاکره داد اما هیچ کدام بار امریکایی ها به تعهداتشان عمل نکردند نه در پیمان الجزایر، قضیه مک فارلین ، دولت مرحوم هاشمی  و  نه در کاخ سعد اباد و د راخر در قضیه برجام.

حجت الاسلام غلامی برجام را  یک جنازه متعفن و نعش گندیده روی دست ملت خواند و ادامه داد‌: در هر 5 بار مذاکره با آمریکا  یک جریان خاص این مذاکرات را انجام داد اما نمی دانیم چرا از بد عهدی آمریکا عبرت نمیگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه کسی نباید فکر کند که مشکلات امروز بخاطر انقلاب است، گفت:‌مشکلات امروز به انتخاب من و شما برمی گردد و مربوط به انتخاب است.

خطیب موقت نمازجمعه نکا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آمریکا برای حفظ ابرقدرتی خوددر غرب آسیا 7 تریلیون دلار هزینه کرد، افزود:‌اما تنها کشوری که برای آمریکا در منطقه ماند سعودی ها و اماراتی ها هستند و مابقی کشورها ی منطقه از دست آمریکا در رفت .

به گفته حجت الاسلام غلامی ناامیدی دشمن از مهار قدرت جمهوری اسلامی ایران به جائی رسید که امروزه در تلاش برای تحریم بیشتر و فشار اقتصادی بر مردم هستند.

نماینده ولی فقیه سپاه دراین باره گفت:‌امام و رهبری عظیم الشان اجازه نداد با بهانه  هسته ای دشمن دست به مهار جمهوری اسلامی بزند برای همین سال گذشته آمریکااز برجام خارج شد و به فشار اقتصادی روی آورد تا در بستر اعتراض مردمی دست به براندازی نظام بزند.

حجت الاسلام غلامی با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب گفتند ما یچ مذاکره ای با آمریکا در هیچ سطحی نداریم، یادآورشد:‌آنها بعد از برجام میگفتند برجام موشکی و منطقه و ایران باید آن را بپذیرد و کسانی هم ادعای مذاکره داشتند میخواستند ایران بشود لیبی.

خطیب نماز جمعه نکا در ادامه با تاکید براینکه امروزه انقلاب اسلامی دردهه پنجمخودبه نمایش قدرت رسیده است، افزود:‌کشور ژاپن با انهمه توسعه و پیشرفت توان به نمایش گذاشتن قدرت را ندارد و آمریکا تامین کننده  امنیت ژاپن است لذا سرباز امریکایی  به نوامیس آن کشور تجاوز کند دولت ژاپن حق اعتراض ندارد.

حجت الاسلام غلامی به تصریح براینکه انقلاب اسلامی علاوه بر نمایش قدرت یک قدم جلوتر از قدرت بازدارندگی است، یادآور شد:‌پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی را سرنگون کردیم اما آمریکا جرات واکنش نداشت آیا این عزت و غرور ما را به دنیا نشان نمیدهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان سخنان خود با بیان اینکه دشمن دوباره در تلاش برای براندازی نظام است، خاطرنشان کرد:‌مردم ستون انقلابند و نیروهای انقلابی در صحنه هستند وبرای حفظ امنیت نظام شبانه روز تلاش می کنند.

به گفته حجت الاسلام غلامی  تشدید تحریم ها و بعضی بی تدبیریها باعث تورم و سختی معیشت شد که در مصوبه طرح بنزینی رهبر معظم انقلاب سفارش کردند نباید مشکلی بر مشکلات مردم اضافه کند.لذا باید مسئولین تلاش کنند تامشکل مردم حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار