خبرهای داغ:
مهدی مطهری _ناحیه بسیج دانشجویی
حجت الاسلام مهدی طائب در ناحیه دانشجویی اصفهان بیان کردند:
فرمانده قرارگاه عمار گفت: فتنه 98 با روشنگری مقام معظم رهبری خنثی شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۳۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان، نشست روشنگری با تبیین موضوع بیانیه گام دوم و مسائل اخیر کشور در ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد

فرمانده قرارگاه عمار در این نشست اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب بیان شده از سوی شخصی است که  اعلم در علم و دانش است و همتا ندارد با این حال رهبری معظم انقلاب فرمودند روی این بیانیه بسیار کارشده است.

حجت الاسلام مهدی طائب افزود:هدف انقلاب جز تحقق ظهور نیست و ارزش آن را دارد که در این راه حتی شهید هم  بدهیم. همچنین راه برون رفت از مشکلات عراق حفظ و اجرای مواضع ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای است.

وی با بیان  چهار نکته کلیدی پیرامون این بیانیه خاطر نشان کرد: معنای گام دوم این نکته را یادآور می‌کند که این انقلاب پویا و در حال حرکت است،گام اول که نظام سازی انقلاب بود انجام پذیرفته و تلاش دشمن از این پس برای تحقق نیافتن گام دوم است،گام های انقلاب نشان از هدف داشتن و هوشمندانه بودن آن است و فاصله بین مبدا تا مقصد تعیین کننده قدم ها است ومقصد ما ظهور صاحب الزمان (عج) است.

وی اضافه کرد: تفکر تکفیری و داعش برای مبارزه با هلال شیعی شکل گرفت و با اشاره به پیام حضرت امام (ره) نابودی اسرائیل مقدمه ظهور حضرت حجت است و فتنه 98 با روشنگری مقام معظم رهبری خنثی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار