خبرهای داغ:
رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به همراه مسئول بسیج اساتید و جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی قم روز پنجشنبه همزمان با هفته بسیج با آیت الله علوی گرگانی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۹۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دکتر هاشمی رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دکتر محمد جنتی فر مسئول بسیج اساتید و جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی قم با آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید دیدار کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام سیدرضا عظیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار استان قم نیز حضور داشت، آیت الله علوی گرگانی طی سخنانی عنوان کرد: انتظار ما از این مرکز دانشگاه آزاد اسلامی این است که ان شاءالله نمونه و الگو باشد برای سایر دانشگاه‌های کشور در اجرای خواسته‌های وجود مبارک رهبری و علما و مراجع در گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و انتظار من از شما این است ک. آثار و برکات فعالیت‌های خود را در جامعه نشان دهید.
 
تصاویر/ دیدار اساتید بسیجی دانشگاه آزاد قم با آیت الله علوی گرگانیتصاویر/ دیدار اساتید بسیجی دانشگاه آزاد قم با آیت الله علوی گرگانیتصاویر/ دیدار اساتید بسیجی دانشگاه آزاد قم با آیت الله علوی گرگانی
ارسال نظرات