خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه آذربایجان شرقی گفت: امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی و راه غلبه بر مستکبران و پیام‌آور امنیت و آرامش برای ملت است.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۸۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار ملکی مسئول امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در همایش بسیجیان کلیبربا گرامیداشت یاد شهدا گفت: امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است و جامعه را به سمت ارزش‌های متعالی رهنمود می‌سازد.

وی ادامه داد: تداوم این یکپارچگی ماندگار بسیجیان در گام دوم انقلاب و تلاش برای توسعه پایدار کشور امروز در حالی در بسیج جاری است که برماست تا ترویج این تفکر و فرهنگ متعالی را به‌منظور گسترش روحیه فداکاری و ایثار در جامعه تقویت سازیم.

ملکی اضافه کرد: بسیجیان با حضور در صحنه‌های انقلاب دشمن را از رسیدن به اهدافش مأیوس کردند.

وی بابیان اینکه بسیج فرمول غلبه بر مستکبران، میقات پابرهنگان و پیام‌آور امنیت و آرامش برای ملت است خاطرنشان کرد: بسیجیان همه عرصه‌های خدمت را گشوده‌اند و پیشگام در همه عرصه‌های علم، فناوری، دفاع، امنیت، هنر، ورزش، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی هستند و این پیشگامی و بیرق‌داری امروزه جزء مختصات بسیج است.

ملکی به حضور مردم همیشه درصحنه و مدافع آرمان‌های نظام و شهدا در برابر توطئه‌های دشمنان اشاره‌کرده و ادامه داد: حضور مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی که روزهای گذشته نمونه روشن آن را در شهرهای مختلف کشور شاهد آن بودیم، دنیا را تکان می‌دهد و در برابر عظمت و بزرگی این مردم ما هرچقدر خدمت کنیم ناچیز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها