خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: جامعه هدف در قم ۳۵۰۰ هنرمند قمی است که در حال حاضر ۲ هزار نفر عضو بسیج هنرمندان استان هستند.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۱۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محمدحسن یزدی‌نژاد در گفتگویی اظهار داشت: جامعه هدف در استان قم ۳۵۰۰ هنرمند قمی است که در حال حاضر ۲ هزار نفر عضو بسیج هنرمندان هستند.

وی افزود: هنرمندان بسیجی در رشته‌های مختلف و ۹ انجمن هنر‌های تجسمی، فیلم وانیشیمن، خوشنویسی، نمایش، تئاتر، انجمن ادبیات، انجمن شعر و انجمن صنایع‌دستی در حال فعالیت هستند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم تصریح کرد:هدف بسیج هنرمندان استان تربیت هنرمند طراز انقلاب اسلامی است و اینکه هنرمندان کشور هنرشان به سمت موضوعات ارزشی و در خدمت انقلاب اسلامی پیش برود.

یزدی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های بسیج هنرمندان استان ادامه داد: برنامه‌های مختلفی در بسیج هنرمندان در حال برگزاری است که کارگاه‌های مختلف نقاشی و خوشنویسی و صنایع‌دستی از جمله آن است.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج هنرمندان قم در هفته بسیج گفت: مراسم خاطره‌انگیز با حضور هنرمندان بسیجی در ویژه‌برنامه «این سرو چهل ساله» با همکاری شهرداری، حوزه هنری، ستاد کنگره ملی شهدا و اداره کل ارشاد استان قم برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم خاطرنشان کرد: در این مراسم از جواد افشار کارگردان سینما، سقائیان شهردار قم، حسینی برگزار کننده برنامه چهارشنبه‌های زهرایی مجتبی و قانونی طراح نشان ۴۰ سالگی بسیج نیز در این مراسم به‌عنوان بسیجیان نمونه تجلیل شدند.
ارسال نظرات