همایش بزرگ نکوداشت ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا درفریمان برگزار شد

به همت امور ایثارگران ناحیه و همکاری بنیاد شهید شهرستان فریمان همایش بزرگ نکوداشت ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا با حضور قریب به هفتصد نفر از ایثار گران، جانبازان و خانواده معظم شهدا در محل سالن ورزشی امام خامنه‌ای ناحیه مقاومت بسیج فریمان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۰۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ دوم پاسدار حسین شمس؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان در این مراسم باشکوه، ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفین ضمن تبیین فرمایشات بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) دررابطه با بسیج افزود: امام خمینی (ره) بسیج را یک تاکتیک و راهبرد می‌دانند و در مقطعی از این نیز فراتر رفته و آن را یک ایدئولوژی و نوع تفکری خاص دانسته که بقای انقلاب منوط به آن می‌باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) در فراز دیگری از فرمایشات گهربارشان جامعیت بسیج را مورد اهمیت قرار داده اند، گفت: بنا به فرمایش امام راحل باید بسیج در تمام اقشار جامعه، وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه فریمان درپایان اظهار داشت: مقابله با تهدیدات موجود و حفظ موجودیت انقلاب، وظیفه‌ای است که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بردوش بسیج گذاشته اند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین محدثیان امام جمعه موقت شهرستان ورئیس حوزه علمیه شهید مطهری (ره) فریمان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امروز غُصه نظام در این است که کسی که عمری مجاهدت کرده، ایثار و از خود گذشتگی کرده، جانبازی کرده، فکر کند که آن همه مجاهدتش اشتباه بوده است، لذا برما است که بصیرت را در جامعه افزایش دهیم.

وی درادامه با ذکر این مطلب که مقام معظم رهبری امروز با وجود این همه مسائل تنها و بسیار مظلوم است، بیان داشت:عده‌ای آگاهانه و از روی عناد، عده‌ای از روی بخل و حسدو عده‌ای از روی جهل و نادانی قلب این سید نازنین را بدرد می‌آورند.

وی درادامه به تبیین بحث گرانی بنزین وتبعات آن در اقتصاد و معیشت مردم پرداخت و ضمن محکوم نمودن اقدام دولت در این زمینه، گفت:: دولت می‌توانست در این زمینه مدیریت بهتری را ارائه داده و ضمن افزایش پلکانی اصلاح قیمت بنزین از سال‌های قبل و اطلاع رسانی زودتر به مردم، از تبعات این طرح بکاهد.

امام جمعه موقت شهرستان فریمان درپایان با بیان اینکه اگر رهبری در حل و تبیین این موضوع ورود پیدا نمی‌کردند احتمال از بین رفتن نظام می‌رفت، خاطرنشان کرد: این حمایت به معنای مقبولیت این اقدام نیست بلکه معظم له با این اقدام داهیانه، حمایت از قانون، امنیت مردم و حفظ نظام را در نظر گرفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها