مربی حلقه صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:
"بادپر" در نشست حلقه مربیان صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد: اگر سود سرمایه داخل مساجد بیاید، اخلاق و معیشت حفظ می شود و افراد مستعد مالی به جای قراردادن پول در بانک، به فکر تامین معیشت افراد نیازمند باشند.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۹۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست حلقه مربیان صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در آذر ماه سال جاری برگزار گردید.
"بادپر" در این نشست ضمن تاکید براستخراج و پیاده سازی محور‌های بیانیه گام دوم انقلاب در حلقه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج به تشریح مبحث "خود سازی " بیانیه با اشاره به روایت"من نصب نفسه للناس اماما فالیبدا به تعلیم نفسه .... "هر کس خودش را امام بر مردم قرار داده باید شروع کند به تعلیم نفسش قبل ازتعلیم دیگران) پرداخت.
وی با تصریح اینکه مقدمه خودسازی، خودشناسی است، اظهار داشت: باید انسان خود را بشناسد تا به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرد و کتاب "معراج السعاده " ملا احمد نراقی – کتاب‌های استادمطهری و کلیپ‌های استاد پناهیان در این زمینه مفید و کارآمد می‌باشد.
مربی حلقه صالحین حوزه مهدیه در ادامه بحث خود افزود:مرحله اول خودسازی در زمان جنگ بود و مرحله دوم آن زمان کنونی است ومی بایست افرادی که توانایی مالی دارند به جای قراردادن پول در بانک، به فکر تامین معیشت افراد نیازمند باشند.
وی با تاکید براینکه زنان به عنوان مادر خانواده میتوانند در نقش امام باشند خاطر نشان کرد: جایگاه مادر در خانواده مفید است، زن در خانواده اصل است بنابراین دشمن هم در حال حاضر بر روی زنان کار می‌کند، دشمن با گرفتن نقش خانه داری از زنان به جای آن نقش‌های کاذب به زنان میدهد.
"بادپر"با اشاره به بیانات استاد پناهیان درعرصه زاد و ولد و اهمیت گنجاندن مباحث جدید خود سازی در عرصه زاد و ولد افزود:نقش غذا‌های امروزی در زمینه خودسازی موثر است و دشمن با دستکاری در غذا‌ها، ما را از دین وعبادت دور کرده است و ما باید در مرحله خودسازی بچه‌ها اول طبع ان‌ها را بشناسیم وغذاهایمان را اصلاح کنیم.
وی در آخر بر راه اندازی تعاونی‌های کوچک در مساجد برای افراد با تحصیلات سطح پایین و جویای شغل تاکید و افزود: اگر سود سرمایه داخل مساجد بیاید، اخلاق و معیشت حفظ می شود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات