رویکرد بسیج دانشجویی در حل مسائل استان

معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی از طرح ملی احصاء و شناسایی مسائل سراسری استان‌ها و کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۸۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ محمدرضا محمودی معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان یزد بیان کرد: رویکرد نوین بسیج دانشجویی نقش افرینی تخصصی و ارائه راهکار برای حل مسائل استان و کشور است.

وی گفت: در این رویکرد دانشجویان بسیجی در ابتدا به احصا و شناسایی مسائل استان و کشور می‌پردازند و برای تحقق این موضوع اجرای آن به طرح شمسا [ شبکه مسائل سراسری استان]که همزمان با هفته‌ی بسیج در دو فاز عملیاتی آغاز شده است مراجعه می‌کنند.

محمدرضا محمودی گفت: در فاز اول هسته‌های مساله یابی با محوریت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا به کمک ابزار‌های مساله یابی مسائل استان را در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... شناسایی می‌کنند و شبکه مسائل استان را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: در فاز دوم به روش جمع سپاری، عموم دانشجویان مسائل و چالش‌های شهر و استان و ایده‌های خود را در سامانه‌ی www.candoportal.com ثبت می‌کنند.

محمودی اظهار داشت: شمسا از طرح‌های راهبردی بسیج دانشجویی و از زیر ساخت‌های اساسی برای زمینه سازی تشکیل دولت جوان حزب الهی ست. چرا که محصول آن بانک عظیم اطلاعاتی از مسائل و ایده‌های حل مساله از سراسر کشور خواهد بود که با پردازش آن محتوایی جامع و دقیق برای مدیران و مسئولان ارشد کشور جهت برنامه ریزی و سیاست گذاری به دست خواهد آمد.

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان یزد در پایان از تمام دانشجویان دعوت کرد تا در این طرح بزرگ کشوری شرکت نمایند و مسائل و ایده‌های خود را در سامانه کندو ثبت نمایند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات