فلسفی در نشست حلقه سرگروه های شجره طیبه صالحین " شهیده فوزیه شیردل " حوزه مهدیه ناحیه مرکزی اذعان داشت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و اوضاع نا مناسب اقتصادی ،برنامه ریزی جهت شناسایی و تأمین بسته های معیشتی جهت کمک به افراد نیازمند توسط سرگروه ها و بسیجیان پایگاه باید در اولویت کارهای بسیج قرار بگیرد .
کد خبر: ۹۱۹۵۵۷۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حلقه سرگروه های شجره طیبه صالحین " شهیده فوزیه شیردل " حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید.
"فلسفی" در ابتدای این نشست ضمن بیان مطالبی درباره تشکیل بسیج و چگونگی عملکرد آن در دوران دفاع مقدس وبیان مشکلات ریزش حلقه های صالحین و عدم تمایل برخی از نوجوانان وجوانان به بسیج و مسجد افزود:با توجه به شرایط کنونی جامعه و اوضاع نامناسب اقتصادی ،برنامه ریزی جهت شناسایی و تامین بسته های معیشتی جهت کمک به این افراد و همچنین دیداراز خانواده های نیازمند توسط سرگروه ها و بسیجیان پایگاه باید در الویت کارهای بسیج قرار بگیرد .
وی ضمن تاکید بر افتتاح صندق قرض الحسنه در پایگاههای مقاومت بسیج اذعان داشت:تشکیل گروه های ورزشی (مانند شنا و کوهنوردی و ......) و همچنین برگزاری اردو های یک روزه و چند روزه می تواند در جهت جذب نوجوانان و جوانان محله به پایگاه موثر واقع گردد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات