مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه گناباد با اشاره به اقدام اخیر دولت در مسئله بنزین، گفت: در عین وفاداری به نظام و انقلاب و حفظ احترام به مسؤولین، تصمیم دولتمردان در این برهه زمانی کار زیبایی نبود.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۳۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم موسوی در مراسم صبحگاه نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس در اردوگاه قدس شهرستان کاشمر افزود: در هندسه فکری و اندیشه سیاسی و اجتماعی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، برای حفاظت و حراست از گوهر گران بهای انقلاب اسلامی که حاصل تلاش انبیا و علمای دین در طول ۱۴۰۰ سال است دستور تشکیل نهاد‌هایی را صادر کرده است.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه گناباد با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری قطعه‌ای گوهر ارزشمند انقلاب اسلامی بنام بسیج و سپاه زمینه را برای حفاظت از ارزش‌ها و اصول انقلاب در مسیر حرکت فراهم کردند، اظهار کرد: آنچه در جامعه دینی از اهمیت بالایی برخوردار است تربیت نیروی انسانی و کارآمد است، بنابر این با توجه به تعابیر و جملات بنیانگذار جمهوری اسلامی از بسیج، بسیج درختی زنده و ریشه دار است که با اقتدار و ایمان ایستاده است و هیچ باد و طوفانی نمی‌تواند آن را حرکت دهد.

وی با تأکید بر اینکه امروز شاخ و برگ درخت بسیج فراتر از ایرن رفته و همسایگان ما از جمله عراق، سوریه و یمن از آن بهره‌مند هستند، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مردان خدا داشتن صداقت است و شهدای گرانقدر ایران اسلامی صداقت خودشان را در ولایت پذیری و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

موسوی با بیان اینکه جاماندگان جبهه و جنگ امروز ادامه دهنده مسیر هستند، بیان کرد:امروز دنیای استکبار با جریان نفاق در مقابل جریان صداقت است، به طوری که افرادی که جریان نفاق را در داخل همراهی می‌کنند در مقابل بسیج قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در تمامی عرصه نشان داد که صداقت دارد، ادامه داد: بالاترین عرصه‌ای که بسیج با آن شناخته می‌شود، شهادت است.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد با اذعان به این مهم که نباید به کسانی که وعده هایشان قابل اعتماد نیست، تکیه کرد، افزود: افرادی که در مسیر صداقت حرکت می‌کنند در واقع جریان مومن و انقلابی هستند به نام بسیج شناخته می‌شوند که قابل اعتماد و تکیه کردن هستند.

وی با بیان اینکه بسیج در واقع نیروی کارآمد برای عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب است، یادآور شد: بسیج مطیع امر ولایت است و کارش ایجاد رعب و وحشت در دل دشمن است.

موسوی با اشاره به اقدام اخیر دولت در مسئله بنزین، گفت: در عین وفاداری به نظام و انقلاب و حفظ احترام به مسؤولین، تصمیم دولتمردان در این برهه زمانی کار زیبایی نبود.

وی با تأکید بر اینکه اگر در مسئله بنزین رهبری به میدان نمی‌آمدند، معلوم نبود جریان فتنه دست به چه اقدامی می‌زد، ابراز کرد: اینکه مردم را نامحرم بدانیم و این طور عمل کنند صحیح نبود، چرا که انتظارمان تدبیر دیگری از سوی دولتمردان در این مسئله بود.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه گناباد در پایان با انتقاد از اقدام دولت در خصوص نحوه اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین، ابراز کرد: تصمیم دولت، تصمیم درستی نبود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها