نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت:بهترین کار و فعالیت، جهاد فرهنگی است و در این مسیر شیرین ترین کار، فعالیتهای حوزه علمیه و کادر سازی این نهاد است.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۰۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در بازدید سرزده از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان که با حضور معاونین دفتر نماینده، ولی فقیه و نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت استان انجام شد، در جمع پرسنل و هئیت رئیسه این نهاد حاضر شد و گفت: در عصر کنونی که با تهاجم و شببحخون فرهنگی روبرو هستیم، بهترین کار و فعالیت، جهاد فرهنگی است و در این مسیر شیرین‌ترین کار، فعالیت‌های حوزه علمیه و کادر سازی این نهاد است.

وی ادامه داد: در حال حاضر راه‌های نرفته زیادی در استان در مسیر راه ما قرار دارد که با تلاش بیشتر باید این
راه‌های نرفته را طی کنیم.

وی افزود: کار‌های زیادی داریم که باید انجام شود؛ باید این مسیر‌ها طی شود و در کنار این موضوع و تقویت ساختار و تشکیلات حوزه‌های علمیه، پیگیری مصوبات سفر آیت الله اعرافی نیز به جد باشیم.

امام جمعه زاهدان، بیان کرد: اولویت بندی و رشد متوازن کار‌ها در حوزه‌های علمیه و تقویت مدارس علمیه از اولویت‌ها است.

وی تصریح کرد: در حوزه‌های علمیه در زمینه‌های پذیرش، گزینش، تقویت جنبه‌های انگیزشی و با برنامه به فعالیت پرداخت و این مسائل باید به طور جد پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در فصل جدید مدیریت حوزه نیازمند حمایت و پشتیبانی ستاد و حوزه علمیه قم هستیم، خاطر نشان کرد: در حد توان آماده مساعدت و مشارکت در برنامه‌های حوزه هستیم.

آیت الله محامی افزود: تشکیل شورای مدیریت حوزه‌های علمیه استان یکی از برنامه‌های اولویت دار حوزه‌های علمیه است، باید قدم به قدم مسیر پیشرفت و توسعه را طی کنیم.
ارسال نظرات