فرمانده سپاه مازندران در گفتگو با «بسیج» خبر داد:

تمام تعهدات سپاه در بخش ساخت مسکن سیل زدگان اجرا شد

فرمانده سپاه کربلا در حاشیه افتتاح ۳۷ واحد مسکونی سیل زده مدجویان کمیته امداد اعلام کرد:تمام تعهدات سپاه در بخش ساخت مسکن سیل زدگان اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۹۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
تمام تعهدات سپاه در بخش ساخت مسکن سیل زدگان اجر شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار بابایی در حاشیه افتتاح ۳۷ واحد مسکن مدجویان کمیته امداد در منطقه زوریجان و مشهد کلای روستای بخش مرکزی ساری  در گفت و گو با خبرنگار بسیج، با اعلام اینکه تمام تعهدات بخش ساخت مسکن که به سپاه  کربلا در مناطق سیل زده واگذارشد به اتمام رسید گفت:‌ساخت ۸۸ واحد مسکن سیل زده توسط سپاه کربلا به اتمام رسید و مردم برای ساخت و اصلاح پل‌ها منتظر اقدام مسئولین هستند تا دوباره با سیل‌های بعدی به زحمت نیفتند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به اشاره به ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد خاطر نشان کرد:‌طبق تفاهم نامه با کمیته امداد ۴۹۳ مسکن مددجویی به سپاه واگذار شد و هر مسکنی که مشکلات حقوقی و صدور پروانه ساخت حل شد، نیرو‌های جهادی با کمک خیرین و هزینه کمیته امداد با سرعت قابل قبولی در حال اتمام هستند.

سردار بابایی در پایان ابراز امیدواری کرد:‌ان شاء الله روزی برسد که در ایران هیچ محرومی نداشته باشیم و با کمک مردم به رفاه نسبی برسند و دولتمردان نیز به وظایف خود به خوبی عمل کنند.  
 
تمام تعهدات سپاه در بخش ساخت مسکن سیل زدگان اجر شد
 
به گزارش بسیج، ۳۷ واحد مسکن مدجویان کمیته امداد امروز با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا و نوروزی  مدیر کل امداد امام استان و دیگر مسئولان در منطقه زوریجان و مشهد کلای روستای بخش مرکزی ساری افتتاح شد.
 
تمام تعهدات سپاه در بخش ساخت مسکن سیل زدگان اجر شد


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار