رییس بسیج جامعه کارگری استان البرز گفت که همزمان با هفته بسیج، گروه های جهادی تخصص محور در این استان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۸۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

 پاسدار مهران طیران افزود: این گروه ها در هفت زمینه همچون امداد و نجات، صنعت (جوشکار حرفه‌ای)، تاسیسات و تعمیرات دستگاه‌های ژنراتورها راه‌اندازی شده است و به ۳۵ گروه افزایش می یابند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در چهل سالگی تولد بسیج، ۴۰ برنامه در این بخش انجام شود، افزود: یکی از این برنامه ها اجرای طرح ایران یار است.

پیش از این طرح ایران یار با هدف آشنایی نسل چهارم (دانش آموزان) با تولیدات داخلی کشور اجرا می شد ولی در سال جاری این طرح برای بسیج اساتید، بسیج فرهنگیان و جامعه مهندسان نیز اجرا می شود.

در طرح ایران یار اقشار مختلف بسیج از صنایع بازدید کرده و ضمن آشنایی نزدیک با نحوه کار کارخانجات، با مشکلات آن‌ها نیز آشنا شده و از طرف دیگر هم برنامه‌ریزی شده که کارفرمایان برتر در داخل مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر جامعه هدف در خصوص مسایل مربوط به صنعت صحبت کنند.

رییس بسیج کارگری استان البرز یکی دیگر از برنامه ها  را اجرای شیفت ایثار عنوان کرد و اظهار داشت: کارگران بسیجی این استان در اغتشاشات هفته گذشته نقش زیادی ایفا کردند و امنیت کارخانجات را تامین کردند.

طیران با بیان اینکه در هفته گذشته یک هزار و ۲۰۰ نفر ساعت کارگران بسیجی شیفت ایثار داشتند، اضافه کرد: در هفته بسیج نیز ۲ هزار و ۲۰۰ نفر ساعت برنامه داشتند.

اجرای جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی برای کارگران و کارفرمایان از دیگر برنامه های هفته بسیج است که دراین جلسات کارگران و کارفرمایان ارتباط دوسویه برقرار کرده و درصدد رفع مسایل و مشکلات واحد خود برمیآیند و از این همافزایی استفاده می کنند تا مشکلات و تنش ها را به طریقی کنترل و مدیریت کنند.

رئیس بسیج جامعه کارگری استان البرز نشست هیات های اندیشه ورز را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: در این نشستها از نخبگان کارگری،کارفرمایی و مسوولان دعوت کردیم که بتوانیم از نظرات آن ها برای برطرف کردن مشکلات و موانع تولید استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها