سید ساجد یعقوبی
عتباتی از مساجد به عنوان بهترین ظرفیت برای آموزش‌های همگانی نام برد و گفت: بسیج حقوقدانان با بکارگیری از وکلاء و قضات علاقمند می‌تواند در ان راستا نقش افرینی کند.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۳۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

مساجد بهترین ظرفیت برای آموزش‌های همگانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای بسیج حقوق دانان اردبیل با بیان اینکه عملکرد بسیج قابل قبول و تاثیرگذار است از اجرای برنامه مشترک معاونت فرهنگی دادگستری و بسیج حقوقدانان خبرداد و گفت: این دو مرکز با همکاری هم می توانند برنامه های اثربخشی در راستای اگاهی بخشی و اموزش همگانی به مردم ارائه کنند.

وی در ادامه سخنان خود به بیان انتظارات جامعه از بسیج حقوقدانان پرداخت و گفت: یکی مسئله فراموش شده امربه معروف و نهی از منکراست که باید در این زمینه بیشتر کار شود.

عتباتی از مساجد به عنوان بهترین ظرفیت برای آموزش های همگانی نام برد و گفت: بسیج حقوقدانان با بکارگیری از وکلاء و قضات علاقمند می تواند در ان راستا نقش افرینی کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل به مسئله انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: بسیج حقوقدانان با روشنگری در این خصوص می تواند در تحقق  اجرای عدالت درجامعه و توجه به واقعیت ها نقش آفرینی کند.

وی از حاشیه شهر به عنوان مناطق مهم و تاثیرگذار در سرنوشت کشور نام برد و گفت: لازم است مردم این مناطق نسبت به وظیفه خطیر خود در انتخابات آگاه شوند و با بصیرت به کاندیداهای خود رای دهند که این  مستلزم روشنگری نخبگان جامعه به خصوص حقوق دانان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار