خبرهای داغ:
با پیگیری دستگاه قضائی استان قزوین صورت گرفت:
با پیگیری مجدانه دستگاه قضائی استان مطالبات کارگران شرکتهای ریسندگی مه نخ ، فرنخ و نازنخ پس از حدود 16 سال به آنان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۷۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نوراله قدرتی رئیس کل دادگستری استان ضمن تشریح وضعیت مطالبات کارگران شرکت مذکور گفت: با اجرای تصمیمات ستاد مقاومتی استان جهت تعیین تکلیف وضعیت طلب کارگران این شرکت، پس از گذشت 16 سال بالغ بر 200 میلیارد ریال از مطالبات آنان پرداخت گردید.

وی افزود: اموال شرکت در رهن بانکها و ادارات بوده است و این امر پرداخت مطالبات کارگران شرکت را با مشکل مواجه نموده بود اما به لحاظ اینکه طلب کارگران جزء دیون ممتازه شرکت بوده با تصمیم ستاد اقتصاد مقاومتی استان به استناد مواد قانونی متعدد سوله های داخل شرکت، آهن آلات و سایر اموال مشابه به فروش رسید.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با اشاره به فعال بودن تولید در این شرکت گفت: در پرداخت مطالبات کارگران این نکته مهم هم در نظر گرفته شد که تولید شرکت با مشکل مواجه نشود، مدت مدیدی است کهشرکتهای مه نخ و نازنخ غیرفعال می باشند، اما شرکت فرنخ همچنان مشغول تولید است.

این مقام ارشد قضائی افزود: عدم توجه به تقاضای کارگران طلبکار سبب نارضایتی بیشتر و اعتراضات جمعی در سطح شهر و مواردی از این دست می گردد که متاسفانه سوء استفاده افراد و گروههای ضد نظام را به همراه دارد، علاوه بر این عرصه برای مدیریت شرکت نیز تنگ شده و در نهایت تولید با مشکل مواجه می گردد که خواست ما قطعا این نبوده و نمی باشد.

رئیس کل دادگستری قزوین اذعان داشت: دوره جدید قوه قضاییه که دوره تحول نامگذاری شده است فرصت خوبی برای کمک به واحد‌های تولیدی است که بر اثر تحریم‌ها و اهمال و سهل انگاری برخی مسئولان دچار مشکل شده اند.

 

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها