خبرهای داغ:
امام جمعه اهواز:

نظارت بر قیمت اقلام مصرفی در بازار تشدید شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که تنها بخش محدودی از قیمت کالاها و اقلام مصرفی همچنان در بازار ثابت مانده گفت: لازم است که دستگاه های متولی نظارت‌های خود را بیشتر کنند
کد خبر: ۹۱۹۵۳۲۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، به موضوع گرانی بنزین اشاره کرد و اظهار داشت: برخلاف این که گفته شد پس از افزایش قیمت بنزین اقلام گران نمی‌شود اما بررسی‌های انجام شده خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

وی با بیان این که تنها بخش محدودی از قیمت کالاها و اقلام مصرفی همچنان در بازار ثابت مانده افزود: لازم است که دستگاه‌های متولی نظارت‌های خود را بیشتر کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تاکید بر لزوم تسهیل شرایط زندگی برای مردم توسط مسئولان گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در تلاش هستند اما بخش قابل توجهی از مردم در شرایط سخت به‌سر می‌برند.

 

موسوی‌فرد عنوان کرد: مسئولان همان طور که برای معیشت خانواده خود برنامه‌ریزی می‌کنند باید برای مردم نیز برنامه‌ریزی داشته باشند تا معیشت آنها دچار مشکل نشود.

وی رضایت مردم را عامل اقتدار و قدرت یک ملت دانست و افزود: رضایت عده‌ای خاص که در مواقع سختی خود را کنار می‌کشند و زن و فرزندانشان در خارج از کشور هستند ملاک نیست.

امام جمعه اهواز به مطالبات عقب افتاده برخی کارگران اشاره کرد و گفت: فردی که 19 ماه حقوق نگرفته باشد با مشکلات جدی روبه‌رو است و نیاز است مسئولان به موضوعات این چنینی هم توجه داشته باشند.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به راهپیمایی مردم ایران در حمایت از اقتدار و امنیت کشور تصریح کرد: مردم ایران اسلامی بازهم در یک آزمون الهی سربلند بیرون آمدند که تشکر صمیمانه مقام معظم رهبری را درپی داشت.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان برای سپاسگزاری از صبر مردم، برای رفع مشکلات معیشتی مردم و بهبود شرایط تلاش بیشتری کنند، گفت: نظارت بر قیمت کالاها نباید تنها محدود به یک‌ماه بعد از گرانی بنزین باشد بلکه کنترل قیمت‌ها به صورت مداوم انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به موضوع سهمیه بنزین ناوگان حمل و نقل عمومی استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در این رابطه هنوز برخی از تاکسی‌ها در برای دریافت سهمیه‌های بنزین به‌ویژه در ایستگاه‌های قطار و فرودگاه‌ها مشکلاتی دارند.

موسوی‌فرد با انتقاد از قطع یارانه عده‌ای از مردم که بدون بررسی دقیق صورت گرفته خاطرنشان کرد: یارانه افرادی که پردرآمد نیستند باید برقرار شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار