خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه ترویج گفتمان انقلاب اولویت بسیج است، گفت: در زمان کنونی بسیج با همه توان به دفاع از اسلام ناب محمدی در برابر تهاجم فرهنگی می‌پردازد.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۱۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج چنین گفتمانی با توجه به فرموده‌های امام راحل و تأکیدات رهبرانقلاب، اولویت بسیج است، خاطرنشان کرد: جهانی که به سوی ماتریالیستی پیش می‌رفت و در آن شعار «دین، افیون ملت ها» سر داده می‌شد، اکنون با گفتمان انقلاب اسلامی در پیچش تاریخ قرار گرفته و به سوی معنویت گرایی باز می‌گردد به گونه‌ای که غرب اکنون در برابر موج معنویت گرایی مستأصل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان داشت: گفتمان بسیج همان گفتمان اسلام ناب محمدی، حسینی و انقلابی است، ما گفتمانی جز اسلام ناب نداریم؛ از این رو اولویت ما تشکیل جامعه اسلامی، تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور حجت بن الحسن (ع) است.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه هر زمانی اقتضائات خاص خود را دارد، تصریح کرد: یک زمانی بسیجی باید در جبهه‌های جنگ با لباس خاکی حضور و سلاح به دست می‌گرفت، زمانی اولویت بسیجی آن است که در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان بایستد؛ در زمان کنونی بسیج با همه توان به دفاع از اسلام ناب محمدی در برابر تهاجم فرهنگی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه بسیج در دفاع از اسلام ناب محمدی کوتاهی نمی‌کند، ادامه داد: بسیج در هر زمینه‌ای که ورود کند موفق می‌شود، در مباحث نظامی، فرهنگی، سیاسی، موفق عمل کرده است و در بحث اقتصادی با پیگیری فرمایشات حضرت آقا در باب اقتصاد مقاومتی شاهد موفقیت‌های چشمگیرش خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با تشکر از حضور بی بدیل بسیج در صحنه‌های مختلف گفت: مردم ولایتمدار در صحنه‌های مختلف حضور همیشگی دارند، بسیج توانست در اغتشاشات اخیر، در کمتر از ۴۸ ساعت چنین فتنه بزرگی را جمع کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها