همزمان با هفته بسیج؛از مجموعه مستند شهدای مدافع حرم استان زنجان در یادآواره شهدای خانواده صداوسیما و شهدای مدافع حرم رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۲۱۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرنگاربسیج؛ آیت الله علی خاتمی؛ نماینده، ولی فقیه در استان زنجان دراین یادواره با اشاره به گسترش تفکر بسیج در منطقه، گفت: پایداری و ایستادگی جبهه مقاومت در برابر مثلث شوم عبری، عربی و غربی نیز با تفکر بسیجی حاصل شده است.

وی با بیان دوراندیشی و ژرفای دیدگاه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای حفاظت از نظام نوپای اسلامی در سال اوایل انقلاب، گفت: فرمان تشکیل بسیج در سال ۱۳۵۸ و یک سال پیش از آغاز جنگ دفاع مقدس، نشان از آینده‌نگری و دشمن‌شناسی امام خمینی (ره) و ضرورت ایجاد یک نیروی توانمند مردمی متشکل از جوانان برای حفظ انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان بوده است.

در ادامه این مراسم، سردارجهانبخش کرمی؛ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) نیز در با قدردانی از زحمات کارکنان و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز زنجان در تهیه و پخش برنامه‌های ارزشی با محوریت دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به ذکر خاطراتی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت:مقید بودن به حلال و حرام، ساده زیستی و اهتمام بر اقامه نماز از مهمترین ویژگی‌های شهدا بوده است.

وی با قدردانی از حرکت ولایی و ضد استکباری مردم زنجان افزود: همانطور که مردم زنجان در دوران هشت سال دفاع مقدس با مجاهدت خود و همواره پیشقدم بودند، در خنثی کردن فتنه ۹۸ هم به صورت خودجوش به میدان آمدند.

محسن لطیفی؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز با بیان اینکه بسیجی بودن افتخار بزرگی است که خداوند نصیب همه ما کرده است، گفت:: فرمایش مقام معظم رهبری در اجتماع بسیجیان حکایت از اعتقاد عمیق و تکیه رهبر فرزانه بر بسیج برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان است.
آقای لطیفی افزود: بر خود می‌بالیم که مردم زنجان در حرکتی خودجوش در هوای سرد و برفی ولایتمداری خود را با شکوه هرچه تمام به نمایش گذاشتند.

در این مراسم از ۳ مستند زندگینامه شهدای مدافع حرم استان زنجان به نام «سرزمین پاک است» با موضوع زندگی نامه شهید داود مرادخانی، «از غرب طلوع می‌کند» در خصوص زندگی نامه شهید رحمان بهرامی و «ابوزینب» مربوط به زندگی نامه شهید خیرالله صمدی رونمایی شد که در صدا وسیمای مرکز زنجان تهیه و تولید شده است.
ارسال نظرات