خبرهای داغ:
ياسر متانت
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گلپایگان در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام مرداني لازمه پيشرفت کشور در عرصه های مختلف را حاکم شدن تفکر بسیجی دانست.
کد خبر: ۹۱۹۵۱۷۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

حجت الاسلام مردانی در گفتگوي اختصاصي با خبرگزاري بسيج، ضمن گرامیداشت چهلمين سالگرد هفته بسیج به دستور امام راحل عظيم الشأن بيان داشت: بسیج عامل صلابت و اقتدار ایران اسلامی و پاسدار آرمان ها واهداف والای انقلاب است.

وی بسیج را ثمره اخلاص ، بصیرت ، معرفت، و توحید دانست و گفت: بسيج نشأت گرفته از مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و فرهنگ عاشورا است كه در وجود حضرت امام خمینی (ره) تجلي يافت و در حقيقت بسيج اعجاز امام خميني(ره) در عصر حاضر است.

وي در ادامه افزود : بنا به فرموده مقام عظماي ولایت،بسیج شجره طیبه و نشانه قدرت الهی است و بسیج معجزه انقلاب و رکن محکمی برای انقلاب و مهم ترین و ماندگارترین یادگار امام راحل عظیم الشأن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحيه گلپایگان با اشاره به آشوب هاي اخير و نقش ضد انقلاب و فتنه گران در حوادث اخير گفت : مردم در نظام اسلامی با دیدگاه ها و سلایق مختلف زندگی می کنند و ممكن است در مسير پر فراز و نشيب انقلاب مشكلاتي نيز بروز كند اما مردم ايران در مسئله ایمان به خدا ومبارزه با نظام سلطه که دو شاخصه مهم انقلابی گری هستند با یکدیگر مشترکند که این اشتراک دیدگاه، ضامن بقاء و صیانت از اسلام و انقلاب خواهد بود.

حجت الاسلام مرداني روح ولاتمداري را ضامن بقاي انقلاب دانست و گفت: شاهد ولايتمداري مردم در راهپيمايي هاي آذرماه امسال بوديم كه در حمايت از ولايت و نظام مردم در صحنه حاضر شدند و انزجار خود از آمريكا و ايادي آن و فتنه گران را اعلام كردند.

وی با تاکید براینکه بسیج یک تشکل نظامی صرف نیست تصریح کرد:بسیج شجره طیبه و برآمده ازاخلاص و تدین مردم ولایت مدار و سد محکمی در برابر دشمنان و مستکبران عالم است و در هر عرصه اي كه لازم باشد  چه نظامي چه فرهنگي و چه اقتصادي حاضر می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحيه گلپایگان در پايان انقلابی گری و عمل انقلابی و ولایتمداری را 3 شاخصه بارز بسیج دانست و افزود: بسیج به دور از جناح بندي هاي سياسي تنها در مسیر ولایت گام بر می دارد و در حقیقت انقلابی گری و ولایتمداری شناسنامه اصلی بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها