نماینده، ولی فقیه با تاکید براینکه مردم ما پای انقلاب که به میان باشند اهل معامله نیستند، گفت: ۷۷ نفراز داخلی‌ها درحوادث اخیر با بیانیه‌ای علیه نهادی‌های امنیتی اعلام جرم کردند و ازاشرار و آشوبگران حمایت کردند، اما مردم ۹ دیگری را برای دفاع از امنیت بوجود آوردند.
کد خبر: ۹۱۹۵۱۴۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی نماینده، ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در نشست روشنگری  که در مسجد جامع ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه رسانه‌های دنیا دست صهیونیست‌ها است، گفت:‌صهیونیست‌ها هیچ وقت دست از دشمنی با مسلمان برنمیدارند.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه دشمنی صهیونیست‌ها با مسلمانان مصادیق قرآنی دارد، خاطر نشان کرد:‌با رجوع به آیات قرآن متوجه میشویم که دشمنان پیوسته با ما درجنگ هستند؛ لذا عده‌ای فکر می‌کنند با کوتاه آمدن د. رمقابل آمریکا دشمن دست از دشمنی خود برمیدارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه عده‌ای در داخل کشور به دنبال رابطه با آمریکا هستند، افزود:‌تکلیف ما را قرآن مشخص کرده است و این چهل سال انقلاب اسلامی نشان داد دشمن از دشمنی خود کوتاه نیامد.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه دشمن در چهار دهه با راهبرد‌ها و هدف گذاری در صدد براندازی، تغییر ساختارو مهار قدرت جمهوری اسلامی بود، یادآور شد:‌دردهه اول انقلاب و دهه شصت دشمن وارد فاز جنگ سخت شد و انواع کودتاها، غائله ها، جنگ‌های کوچک و ترور‌ها و در آخر جنگ تحمیلی را برما وارد کرد. اما با مقاومت و ایستادگی مردم همه اقدامات نظامی دشمن با شکست مواجه شد.

نماینده ولی فقیه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دردهه دوم انقلاب دشمن درصدد تغییر ساختار نظام بود اضافه کرد:. تهاجم و شبیخون فرهنگی در دهه هفتاد به جای رسید که رسانه‌های زنجیره با پول مردم علیه انقلاب و اعتاقداتمردم وانقلاب اسلامی جنگ فرهنگی براه انداخته بودند.

این استاد حوزه علیمه مازندران در ادامه سخنان خود با تصریح براینکه دشمن باتوجه به ناکامی دودهه گذشته روی به راهبرد مهار جمهوری اسلامی آورد گفت:‌دشمن قصد داشت جمهوری اسلامی را بی محتوا کند مثل کشور‌های پاکستان و افغانستان که اسمی از جمهوری اسلامی داشته باشد، اما بی محتوا.

حجت الاسلام غلامی با تاکید براینکه مساله هسته‌ای بهانه برای مهار قدرت جمهوری اسلامی بود، خاطر نشان کرد:‌اگر قدرت هسته‌ای مشکل دارد چرا فرزند نامشروع آمریکا رژیم صهیونیسی دارای بمب هسته‌ای است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به حوادث اخیردر کشور گفت:اشرار ۸۰۰ پمپ بنزین و ۱۳۰ بانک را آتش زدند. سرمایه مردم را آتش زدند، اما یک عده ضدانقلاب در داخل کشور شعار ضد امنیتی سر میدهد.

حجت الاسلام غلامی بابیان اینکه شمن دردهه چهارم قصد دارد با ایجاد ناراضیتی عمومی دست به براندازی بزند، آن هم در بستر مشکلات اقتصادی گفت: صحبت‌های ۶ دقیقه‌ای رهبرمعظم انقلاب آتش فتنه دشمنان را خاموش کرد.

نماینده ولی فقیه با تاکید براینکه مردم ما پای انقلاب که به میان باشند اهل معامله نیستند، گفت: ۷۷ نفراز داخلی‌ها درحوادث اخیر با بیانیه علیه نهادی‌های امنیتی اعلام جرم کردند و ازاشرار و اشوبگران حمایت کردند، اما مردم ۹ دیگری را برای دفاع از امنیت بوجود آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها