اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون به منظور محکوم نمودن اهداف شوم اغتشاشگران و عوامل مزدور داخلی و خارجی آنها در حوادث اخیر در راهپیمایی پر شور مردمی چهارم آذر ماه شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۱۹۵۰۶۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، اعضای  هیات مدیره، مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون به منظور محکوم نمودن اهداف شوم اغتشاشگران و عوامل مزدور داخلی و خارجی آنها در حوادث اخیر در راهپیمایی پر شور مردمی چهارم آذر ماه شرکت نمودند.

شایان ذکر است کارکنان و مدیران این بانک در لبیک به منویات مقام عظمی ولایت و تایید بر فرامین معظم له در پاسداشت و صیانت از ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از سرمایه های ملی و کمک به پایداری امنیت همراه با همه اقشار و طبقات مختلف اجتماعی در یک حرکت خودجوش و پر شور با حضور در خیابان انقلاب و میدان انقلاب مهر تاییدی بر همه ارزش ها زده و دست رد بر سینه همه متجاوزان و نا محرمان و اغتشاشگران و خائنین به این مرزوبوم زدند.

گفتنی است کارکنان بانک توسعه تعاون با حضور پور شور در این رخداد مهم بار دیگر در کنار مردم انقلابی ، ولایت مدار و فهیم و با بصیرت ایران اسلامی هم پیمانی و حمایت از ولی زمان خود را به نمایش گذاشتند .

ارسال نظرات