به همت سپاه فتح؛

تکمیل ۳۵ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان لنده

چهار باب واحد مسکونی به نمایندگی از ۳۵واحد مسکونی در آخرین روز هفته بسیج در شهرستان لنده به صاحبان آنها واگذار شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۰۲۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با حضور جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان لنده چهار واحد مسکونی به نمایندگی از ۳۵واحد مسکونی آماده بهره برداری با حضور مسئولان شهرستان لنده افتتاح شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: بسیج به عنوان خادم مردم در عرصه های خدمات رسانی به خصوص خدمت به اقشار کم درآمد و مستضعف جامعه همواره خود را موظف و مسئول کمک رسانی می داند.
سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری افزود: به برکت خون شهیدان این دیار، امروز بسیج به سطحی از توانمندی رسیده است که حمایت های ویژه ای از اقشار مختلف را با همکاری سایر ادارات ونهادهای دولتی در دستور کار دارد.
وی اضافه کرد: ناحیه مقاومت بسیج لنده در راستای اجرای سیاسیت‌های ابلاغی و حمایتی خود از اقشار تحت حمایت کمیته امداد برابر تفاهم نامه اجرایی فی مابین سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت بیش از ۳۵ باب واحد مسکونی را در دستورکار دارد که از این تعداد شاهد افتتاح ۴واحد در دو بخش مرکزی و موگرمون شهرستان لنده هستیم.
وی تاکیدکرد: در ۶ ماه اول سال ۱۵واحد مسکونی تحویل مدد جویان شده که باقی مانده نیز با پیشرفت ۳۰ تا ۶۰ درصد همراه هستند که در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
ارسال نظرات