خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: اگر امروز سپاه علاوه بر مأموریت نظامی و انتظامی خود به محرومیت‌زدایی مشغول شده است به این معنا است که می‌خواهد بگوید سپاه خدمت‌رسان شما مردم بوده و تا پای جان ایستاده است.
کد خبر: ۹۱۹۴۹۶۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

سپاه خدمت رسان مردم بوده و تا پای جان ایستاده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد زهرایی در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان به ارائه گزارش عملکرد بسیج سازندگی پرداخت و اظهار داشت: امروز مفتخر هستیم که با حضور سردار سلامی و سردار سلیمانی و سردار ربیعی و هیئت همراه شاهد افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان همدان باشیم.

وی گفت: اگر امروز سپاه علاوه بر مأموریت نظامی و انتظامی خود به محرومیت‌زدایی مشغول شده است و اگر امروز پروژه‌های محرومیت‌زدایی تشکیل شده که مصداق آن در زلزله سرپل ذهاب و سیل اخیررا شاهد بودیم، به این معنا است که می‌خواهد بگوید سپاه خدمت‌رسان شما مردم بوده و تا پای جان ایستاده است.

مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به افتتاح پروژه‌ها ابراز داشت: امروز شاهد افتتاح ۶ هزار و ۱۵۵ پروژه عمرانی از ۴۰  هزار پروژه در همدان هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰  پروژه در کردستان و ۶ هزار و ۲۵۰ پروژه در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسیده است، گفت: با این ۶ هزار و ۱۵۵ پروژه همدان، در مجموع ۱۷ هزار پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسید.

زهرایی یادآور شد: امروز مفتخریم که شروع مجدد و طوفانی در گام دوم انقلاب داشته باشیم و امیدورایم با همت شما مردم و بسیجیان بتوانیم هم محرومیت‌زدایی کنیم و هم پرچم را به دست صاحب اصلی بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات