سردار افضلی در یادواره شهید آبروی محله فارسان:
سردار فرمانده تیپ 44قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری در یادواره شهید آبروی محله فارسان گفت: سلاح شهدا معنویت و تکیه بر نماز و قرآن بود.
کد خبر: ۹۱۹۴۸۷۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته مبارک بسیج، به همت پایگاه های مقاومت امیرالمومنین(علیه السلام) وحضرت معصومه(سلام الله علیها) خواهران ، یادواره شهدای آبروی محله در مسجد صاحب زمان (ارواحنافداه) فارسان برگزار شد.

در این مراسم سردار علی  افضلی فرمانده تیپ 44قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری با  تبریک هفته مبارک بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا گواهان حق هستند و شهید کسی است که با خدا معامله می کند.

وی ادامه داد: نکته قابل تامل پیرامون  شهدا این است که اکثر شهدا در وصعیت نامه های خود بر سه نکته  پیروی ولایت، حضور پررنگ در مساجد، و حفظ حجاب تأکید داشته اند و سرخی خون خود را به سیاهی چادر زنان سپرده اند.

 سردار فرمانده تیپ 44قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری به لزوم بصیرت اشاره و تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بارها تاکید فرمودند یک بسیجی و یک جوان مومن انقلابی سه شاخصه و خصوصیت " بصیرت "، "اخلاص" و "عمل به هنگام و به اندازه" را دارد ، این سه شاخصه تکمیل کننده یکدیگر هستند و می توانند اثر گذار در فرد و جامعه باشند.

سردار علی  افضلی  ادامه داد: هرجوانی که داری  این سه شاخص  باشد ضمن  بسیجی و خار خشم دشمنان بودن ، می تواند یار ولایت فقیه ، عامل اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

در آغاز مراسم فرمانده ناحیه مقاومت فارسان سرهنگ پاسدار حمید یزدانی ضمن خیر مقدم گویی  از حضور پرشور بسیجیان و مردم محله  تقدیر کرد و گفت: بسیجیان سرمایه های عظیم کشور و انقلاب هستند که باید همواره شکرگذار این سرمایه انقلابی بود.

ارسال نظرات