مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در جمع بسیجیان گفت:بسیج به عنوان یک نیروی انقلابی ،مردمی و معنوی در همه عرصه ها و میدانها با نشاط و موثر ظاهر شده است.
کد خبر: ۹۱۹۴۸۴۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان (شکوه مقاومت) به مناسبت هفته بسیج در مصلای نماز جمعه شهرستان طارم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام طالبی اظهارداشت:انقلاب اسلامی ثمرات زیادی داشته است که یکی از این ثمرات تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه بسیج به عنوان یک نیروی انقلابی، مردمی و معنوی در همه عرصه‌ها خوش درخشیده است، خاطرنشان کرد:بسیج همانند اصل انقلاب اسلامی تا زمان ظهور حضرت حجت (عج) جاودانه، ماندگار، فعال و اثربخش خواهد بود.

حجت الاسلام طالبی با بیان اینکه ایستادگی ملت در مقاطع مهم و حساس تاریخی در طول چهل سال گذشته سبب عظمت و شکوه انقلاب شده است، ادامه داد:همین مهم سبب عزت و اقتدار نظام و صدور بسیج به کشور‌های منطقه شده است.

وی با یادآوری اینکه این عزت و عظمت بخاطر اقتدار، شکست ناپذیری، وحدت و انسجام و ایستادگی و پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط مردم ایران بوده است، گفت:از نگاه مقام معظم رهبری ادامه راه انقلاب شرایطی دارد که در گام اول باید فتنه و توطئه‌های دشمن در همه عرصه‌ها و جبهه‌ها را حس کرده و در گام دوم باید اعتماد به نفس و عزم بر ایستادگی را حفظ کنیم و به سوی ظهور تمدن بزرگ اسلامی گام برداریم.
ارسال نظرات