در جمع بسیجیان یانچشمه عنوان شد:

بسیج مجموعه ای از فداکارترین افراد است

حجت الاسلام نیکنام در جمع خواهران بسیجی یانچشمه از توابع شهرستان بِن؛ بسیج را مجموعه ای از فداکارترین افراد جامعه دانست و بصيرت، اخلاص، و عمل به هنگام و اندازه را از عوامل موفقیت در اجرای مأموریت های بسیج برشمرد.
کد خبر: ۹۱۹۴۷۸۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

 به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري، به همت پايگاه مقاومت بسيج حضرت رقيه سلام الله عليها خواهران يانچشمه برنامه بزرگداشتي با موضوع 40 سالگي بسيج برگزار شد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن در اين مراسم گفت: بسيج مجموعه اي است كه در آن پاك ترين انسانها و فداكارترين افراد و آماده به كارترين جوانان كشور در راه اهداف عاليه انقلاب اسلامي و براي به كمال رساندن و پيشرفت كشور جمع شده اند.

حجت الاسلام صادق نيكنام افزود: بسيج مختص يك قشر خاص نيست، بلكه تمام مردم مي توانند در آن نقش آفريني كنند و با برنامه ريزي منسجم و منظم و به دور از هياهوهاي سياسي و با پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب در مسيري جهادي و انقلابي گام بردارند و به حل مشكلات كشور كمك نمايند.

وي اظهار داشت: يك بسيجي براي اينكه بتواند در ماموريت هاي خود موفق عمل كند لازم است كه به سه عنصر بصيرت، اخلاص، و عمل به هنگام و اندازه مجهز شود تا در بزنگاه ها بتواند به درستي تصميم گيري كنند و در برابر حرف حق موضعگيري نداشته باشند و آنرا با جان و دل قبول كنندد.

اين مقام مسئول ادامه داد: براي اينكه بصيرت داشته باشيم و بتوانيم حق را از باطل تشخيص دهيم بايد از وقايع و حوادث گذشته پند بگيريم و و به درستي آنها را تحليل نماييم تا بتوانيم امروز دوست و دشمن را تشخيص داده و بر نقشه هاي شوم دشمنان آگاه شويم تا بتوانيم با عمل به هنگام و به اندازه و به موقع استكبار جهاني را از نيل به اهداف استعماريش باز داريم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار