خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گفت: تفکر بسیجی، جریان پیشران و موتور محرک خدمات رسانی است.
کد خبر: ۹۱۹۴۷۷۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، جانشین فرمانده سپاه نینوا در آیین افتتاح بیمارستان صحرایی منطقه دوزین مینودشت با اشاره به این که خدمات رسانی تنها بخشی از حوزه اقدامات بسیج است و امروز شاهد افتتاح نهمین بیمارستان صحرایی سپاه نینوا در این منطقه هستیم، اظهار کرد: این افتتاح بیمارستان هدیه امام خامنه ای (مدظله العالی) به مردم منطقه است.

حسینی در ادامه گفت: این بیمارستان صحرایی در قالب اتاق تزریقات خواهران و برادران ، متخصصین گوش حلق و بینی ، قلب و عروق ، مغز و اعصاب ، پوست ، ارولوژی ، اطفال ، زنان و زایمان ، جراح عمومی ، چشم پزشک ، نوار قلب ، بینایی سنجی ، داخلی ، دندانپزشکی و آموزش جهت پیشگیری بیماری و بهداشت عمومی به مدت 3 روز به صورت رایگان در دوزین فعالیت می کند. 

وی افزود: اهتمام به تفکر بسیجی باید برای همه دغدغه باشد زیرا به فرموده امام خمینی (ره) بسیج شجره طیبه ای است که لشکر مخلص خداست.

حسینی تصریح کرد: دل در گرو غرب داشتن اشتباه بزرگی است و باید به داخل کشور و جوانان خود اعتماد کرد و به سلاح صبر و ایمان مسلح شد.

جانشین سپاه نینوا با اشاره به این که تفکر بسیجی جریان پیشران و موتور محرک خدمات رسانی است، افزود: بسیج از مردم است و در سیل و زلزله در خدمت مردم بود و در اینجا هم پزشکانی که حضور دارند با روحیه بسیجی طبابت خود را رها کرده اند تا بدون چشم داشتی به مردم خدمت کنند.

وی با بیان این که در آرمان بسیج خدمت رسانی اصل است و یک نمونه از خدمات بنیادین بسیج ریشه کن کردن فلج اطفال بود، افزود: حوزه امنیت بخشی از فعالیت های بسیج است و بسیج برای امنیت مردم تا پای جان ایستاده است.  

جانشین سپاه نینوا اذعان داشت: حشدالشعبی عراق ، انصارالله یمن ، حزب الله لبنان و دفاع وطنی سوریه برگرفته از فرهنگ بسیج است.

 اسمعیل مقصودلو مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا در مراسم افتتاح نهمین بیمارستان صحرایی در منطقه دوزین مینودشت اظهار کرد: ما در بسیج جامعه پزشکی می خواهیم دردی را از دوش مردم برداریم.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی در سه موضوع طرح شهید رهنمون(ارتقای شاخص های بهداشتی)، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و برپایی بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم که مردم نمی توانند به مراکز درمانی بویژه تخصصی دسترسی داشته باشند متمرکز شده است.

این بیمارستان نهمین بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان گلستان که هدیه رهبر فرزانه انقلاب به مردم شریف استان به مناسبت چهل سالگی بسیج می باشد که از امروز ۶ آذر به مدت ۳ روز به صورت رایگان خدمات رسانی میکند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها