جمعی از دانشجویان بسیجی استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از موسسه معلولین ذهنی یکتا و مرکز نگهداری دانشجویان و دانش آموزان دختر بی سرپرست شهرکرد سرکشی کردند.
کد خبر: ۹۱۹۴۷۴۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در این سرکشی، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، گفت: بسیجی یعنی امام علی علیه السلام که همه وجودش را وقف اسلام کرد.

حجت الاسلام حمیدرضا نباتی با تاکید بر اینکه بسیج منحصر به فعالیت های نظامی و سیاسی نیست، افزود: بسیج در تمام حوزه های فرهنگی، اجتماعی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی فعالیت داشته و ثمرات آن نی در سال های انقلاب مشهود است.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان موسسه معلولین ذهنی یکتا، اظهار کرد: فعالیت در چنین محیط هایی نیازمند یک روحیه بسیجی است و ایثار و فداکاری خود را نثار معلولین می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: سرکشی دانشجویان بسیجی استان از این موسسات خیریه زمینه بازدید مسئولین استان و پیگیری مشکلات آنان را فراهم می کند.

یادآور می شود؛ در پایان این سرکشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان و دانشجویان بسیجی ، هدایایی را به افراد تحت پوشش موسسات خیریه یکتا و امام علی علیه السلام شهرکرد اهدا کردند.

ارسال نظرات