خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بسیج در برهه های محتلف انقلاب و ایستادگی این نیروی مردمی در برابر توطئه دشمنان، اظهارداشت: بسیج نماد مقاومت در برابر استکبار است.
کد خبر: ۹۱۹۴۷۲۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده در آیین گرامیداشت هفته بسیج سپاه کلانشهر تبریز و در جمع شورا و فرماندهان حوزه های خواهران این ناحیه، افزود:  امام راحل با دوراندیشی خود برای دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب فرمان تاسیس بسیج را داد که در برهه های مختلف نقش خود را ایفا کرد.
وی اضافه کرد: بسیج  در تثبیت انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش بی بدبلی داشت که نقش خواهران در آن نیز مهم و حیاتی بود که توانستند در کنار امور خانواده خود در این عرصه ها نیز نقش آفرین باشند.
گلمحمدزاده ادامه داد: پس از آن بسیج در حوزه فرهنگی نیز به حول و قوه الهی سربلندانه پیروز میدان شد و اکنون نیز در جنگ اقتصادی نیز انشاءالله نخواهد گذاشت به اهداف خود برسد.
وی تاکید کرد: امروز در جهاد کبیر هستیم که متفاوت از صحنه های دیگر است و بسیج باید در این عرصه  تبیین گر باشد تا مبادا تفکر لیبرالیبتواند جا پایی برای خود در جامعه باز کند.

گلمحمدزاده اساس بسیج را رهنمودهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب عنوان و بیان کرد: این اساس بر مبنای آگاهی  و باید آگاهی و بصیرت بسیجیان را ارتقا داد.
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا ارتباط با روحانیت و مسجد محوری را اساس دیگر بسیج خواند و نسبت به تعامل بسیجیان با مساجد و هم افزایی هرچه بیشتر آن ها تاکید کرد.
گلمحمدزاده ضرورت مساله شناسی و ابهامات را از دیگر ضرورت ها و اساس بسیجیان دانست و گفت:  مسائل روز باید برای بسیجیان تحلیل شود همچون مسائل اخیر کشور تا در جریان مسائل قرار گرفته و روشنگری کنند.

وی در پایان سخنان خود خدمت به مردم را جزو اولویت های بسیج نام برد و یادآور شد: فرمانده بسیج باید از وضعیت مردم آگاهی داشته و در رفع چالش های آن تلاش کنند در غیر آن حضور وی در حوزه و پایگاه مفهومی ندارد.

ارسال نظرات