خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

عمده ترین وظیفه بسیج در برهه کنونی تبیین مواضع انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: دشمن باورهای دینی و روحیه انقلابی ملت ایران را نشانه گرفته است و در این برهه از زمان عمده ترین وظیفه بسیجیان تببین مواضع و وظایف انقلابی در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۹۴۶۹۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی در آئین بزرگداشت هفته بسیج در سالن اجتماعات شهید عبدلی آذرشهر با اشاره به مشکلات معیشتی و آشوب های اخیر بیان داشت: تبلیغ دشمن در فضای مجازی و حقیقی انداختن همه مشکلات بر گردن رهبری است اما باید بدانیم رهبر حافظ انقلاب است نه مسئول اجرایی.
وی با بیان اینکه همه مشکلات مسکن، معیشت، گرانی، بیکاری و فساد همه بر عهده افراد منتخب مردم است نه رهبر خاطرنشان کرد: ما در طول بیش از چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی نه تنها عزت و اقتدار داخلی خود را حفظ کرده ایم بلکه با مدیریت و رهبری امام گونه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توانستیم انقلابمان را به جهان صادر کنیم.
سردار عباسقلی زاده نقش تک تک افراد جامعه را در حفظ و نگهداری این عزت و اقتدار بسیار مهم خواند و افزود: تکلیف امروز ما انتخاب اصلح است تا بتوان بر مشکلات فائق آمد.
وی با بیان ویژگی های انتخاب اصلح اظهار داشت: در انتخابات باید به افرادی رای داده شود که عاشق خدمت به مردم و حل مشکلات آنان باشند و برای شناخت درست این افراد می توان از افراد خبره و دلسوز مشورت جست تا افراد صادق و خدمتگزار انتخاب شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها