رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­ های دفاع مقدس در همایش بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان و الگوهای برتر بسیج در بوشهر گفت: دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است.
کد خبر: ۹۱۹۴۶۰۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار بهمن کارگر در این همایش که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در سالن مهمانسرای شهدای خلیج فارس منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است و کم­تر مقوله­ ای را می ­توان در کشور پیدا کرد که همه مذاهب، سلیقه ­ها، کوچک و بزرگ و ... در آن حضور دارند بنابراین لازم است دفاع مقدس را گرامی بداریم.

دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است

وی در ادامه با اشاره به پیگیری ­های انجام شده برای ساخت موزه دفاع مقدس در استان بوشهر، اظهار کرد: استان بوشهر تنها استانی است که برای ساخت موزه دفاع مقدس، زمین ندارد تا موزه در آن طراحی شود که خوشبختانه در دیداری که امروز صبح با استاندار بوشهر انجام شد قرار است تا پایان این ماه، زمین مناسب برای این کار آماده شود تا کار طراحی و ساخت این موزه آغاز شود.

دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است

این مقام مسئول تصریح کرد: استان­ بوشهر از استان ­های مهم و مرزی کشور است و از نظر اقتصادی نیز مهم ­ترین استان کشور به حساب می ­آید بنابراین هرچقدر روحیه مقاومت در آن تقویت شود اثرگذاری بیش­تری دارد همچنان که بوشهر همیشه در این زمینه در طول تاریخ سربلند بوده است.

دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است

دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها