کد خبر: ۹۱۹۴۶۰۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
آئین افتتاح و بهره برداری ۴۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امدداد، ساخت سپاه فتح و یک باب کتاب خانه روستایی با حضور فرمانده سپاه فتح  برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح در این آیین با بیان اینکه به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ۴۰ واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی در استان افتتاح و کلید این منازل به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.   

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل با اشاره به اینکه سپاه فتح ۶۴۹ مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد می‌سازد گفت:: سهم شهرستان دنا از این تعداد مسکن مددجویان  ۵۷ مورد می‌باشد.

وی ابراز داشت  ۱۹ واحد مسکونی مددجویان  شهرستان دنا امروز تحویل و مابقی تا بهمن ماه ۱۳۹۸ افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

این فرمانده ارشد نظامی استان تصریح کرد: تا پایان سال ۴ کتابخانه دیگر در استان به بهره برداری می‌رسد.

خرم دل خاطر نشان کرد: آب رسانی، راه سازی،   طرح‌های ترویج کشاورزی، کارگاه‌های اشتغال  از دیگر طرح‌های بسیج سازندگی وقرارگاه پیشرفت و  آبادانی سپاه فتح می‌باشد که تا پایان نیمه اول سال ۱۳۹۹ تمامی طرح‌ها  تکمیل می‌شود.

وی مدت زمان بهره برداری از این طرح‌ها را تا پایان نیم اول سال ۱۳۹۹ عنوان کرد و ابراز داشت: سپاه و بسیج مردمی می‌باشد و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند.

گفتنی است فرمانده سپاه فتح همزمان با آیین افتتاح این طرح‌ها  با خانواده شهید نظری در روستای علی آباد دیدار و گفتگو کردند.
ارسال نظرات