همزمان با هفته بسیج، پایگاه مقاومت بسیج امامت شهرک شهید باکری حوزه مقاومت بسیج کربلا در پارس آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۵۸۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

پایگاه مقاومت بسیج امامت شهرک شهید باکری در پارس آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پایگاه مقاومت بسیج امامت شهرک شهید باکری پارس آباد با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد و جمعی از بسیجیان طی آئینی در آخرین روز از هفته بسیج افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید و تصریح کرد: بسیجیان همواره در تمام صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی همیشه به‌خوبی نقش خود را ایفا کرده‌اند و انشالله با افتتاح این پایگاه شاهد جذب و افزایش روز افزون بسیج در عرصه های خدمت رسانی به مردم باشیم.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز تلاش در راستای ترویج فرهنگ‌سازی و گسترش آموزه‌های دینی و خدمت رسانی به مردم را یکی از وظایف بسیج در عرصه فرهنگی و محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این پایگاه شاهد نهادینه‌ شدن فرهنگ بسیجی در جامعه خواهیم بود.

سرهنگ پاسدار حسن نوری تصریح کرد: پایگاه مقاومت بسیج امامت شهرک شهید باکری با زیربنای 70 متر مربع و با اعتبار بالغ بر 70 میلیون تومان توسط بسیج مهندسی سپاه شهرستان پارس آباد افتتاح و به هبره برداری رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار