جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در جمع امدادگران بسیجی:
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج انقلاب رابیمه کرد.
کد خبر: ۹۱۹۴۵۰۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور سرهنگ ابوالفضل طهماسبی؛ جانشین فرماندهی سپاه انصار المهدی (عج) ابوالفضل جمشیدی؛مسئول سازمان بسیج کارمندی وبسیجیان پایگاه فتح المبین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در سالن شهید شهریاری این اداره برگزار شد.

 

در این مراسم طهماسبی با گرامیداشت یاد وخاطره هزارو200بسیجی شهید استان زنجان، هفته بسیج وچهلمین سال تشکیل بسیج مستضعفین راتبریک گفت وافزود:کمیته امداد یکی از نهادهایی است که در آن تفکر بسیجی حاکم است وامدادگران این نهاد مقدس بسیجی وار به کسانی خدمت می کنند که غیر از خدا کسی را ندارند وانتظار ما از بسیج کارمندی این است که روحیه بسیجی را در همه کارهای خود لحاظ کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)استان زنجان خاطر نشان کرد: بسیج 5 آذرماه 1358 تشکیل شد در حالی که جنگ تحمیلی ایران در 31 شهریور 1359 شروع شد و بسیج در جنگ تحمیلی خودش را در قالب گردان های سازماندهی شده بسیجی برای دفاع از مملکت، خوب نشان داد و در ذهن ها و دل ها ماندگار شد.

 

وی اظهار داشت: یکی از برکات و خدمات انقلاب اسلامی در دوره 40 ساله، تأسیس شجره طیبه بسیج وکمیته امداد توسط امام خمینی (ره) بود و امام با تشکیل بسیج انقلاب رابیمه کرد.

 

طهماسبی افزود: هدف حضرت امام خمینی (ره) از تشکیل بسیج که یکی از خدمات انقلاب اسلامی است، برای تمام دوران ها بوده است و بسیج امروز توانسته بعد از جنگ، تمام معادلات و نقشه های نظام سلطه را که در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی بوده برهم بزند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان ادامه داد:دشمن جنگ های مختلفی را علیه نظام اسلامی طراحی واجراکرده است که در حال حاضر با به راه انداختن جنگ مرکب که بر دوپایه نفوذ وتحریم وفشار حداکثری همراه است این جنگ را مدیریت می کند.

 

وی گفت: دشمن در این جنگ با تمام توان به میدان می آید ودر حوزه های اجتماعی با پخش شایعات ودروغ پراکنی از طریق تخریب ،تضعیف باورها اعتقادات مردم رانشانه گرفته ومی خواهد با دو قطبی سازی، ملت و رااز هم جدا کند که بسیج توانست جلوی نفوذ دشمن بگیرد.

 

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) یادآورشد:بسیج سازندگی، افتخارش این است که مردم را پای کار آورده و خدمتگزار مردم است وامروز ایران و اسلام در اوج می باشد و بسیج در همه عرصه ها حرفی برای گفتن دارد و در عرصه محرومیت زدایی بیش از 269 پروژه بزرگ وکوچک و ساخت و ساز داشته و در پیشرفت و آبادانی روستاها، کمک حال دولت است.

وی ادامه داد:بر همه ماست که امروز این افتخارات 40 ساله انقلاب را که دشمن در رسانه ها بر علیه نظام اسلامی برنامه ریزی می کند بصورت چهره به چهره به مردم گوشزد کرده وروشنگری نماییم.

 

طهماسبی در پایان رمز موفقیت وپایداری ملت ایران را اطاعت محض از ولی امر و ولایت فقیه وحضور اگاهانه مردم در صحنه دانست .

 

گفتنی است درپایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هفته تجلیل شد.

ارسال نظرات