خبرهای داغ:
همایش بزرگ اقتدار بسیجیان روستا های همگین دزج و قمیشلو با حضور مسئولین و جمعی از بسیجیان برگزار گردید .
کد خبر: ۹۱۹۴۴۹۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان ، همایش بزرگ اقتدار بسیجیان روستا های همگین دزج و قمیشلو با حضور بخشدار محترم بخش مرکزی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از بسیجیان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار جواد فصیحی گفت: ما مفتخریم که بسیجی هستیم زیرا تفکر بسیجی برگرفته از مکتب عاشوراست و همه ما باید تفکر بسیجی داشته باشیم .

سرهنگ فصیحی با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان داشت: دشمنان و سلطنت طلبان الخصوص آمریکا از سال 96 برای بر هم زدن امنیت ایران در حال آموزش تخصصی به افراد اقدام کرده و هر زمانی که حس کردند به اهداف خود نزدیک می شویم شروع به نا امنی در مناطق مختلف کردند. در فتنه اخیر در شهر اصفهان متحمل زیان های بسیاری به زیر ساخت های بانکی و مخابراتی شدیم اما خوشبختانه با همکاری بسیجیان همیشه در صحنه این نا آرامی ها در کمتر از 48 ساعت به پایان رسید و لیدر های این نارامی دستگیر شدند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان بیان داشت: همه ما باید دست در دست هم دهیم و حافظ انقلاب و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم .

سرهنگ رستگار بخشدار مرکزی شهرستان گفت: بسیج گوش به فرمان ولایت است و در همه عرصه ها پیش قدم است . ما امنیت را مدیون سپاه و بسیج هستیم و باید برای این امنیتی که با خون شهدا حاصل شده است شکرگزار باشیم و یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم .  خوشبختانه برکات بسیج رو به روز در حال بیشتر شدن است .

رستگار به نقش افرینی بسیج در برقراری امنیت در فتنه اخیر اشاره و گفت بسیجیان بسیار شجاعانه در برقراری امنیت تلاش کرده و اقدام انها قابل تحسین است

لازم به ذکر است این همایش به همت ناحیه مقاومت بسیج . حوزه بسیج امام رضا (ع) و پایگاه های مقاومت بسیج روستاهای همگین دزج و قمیشلو، در سالن ورزشی روستای همگین برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار