خبرهای داغ:
تجمع با شکوه اقتدار و پایداری بسیجیان شهرستان خوانسار:
کارشناس روشنگری در جمع خواهران و برادران بسیجی گفت: بسیج با شعارهای خود بزرگ ترین حمله نظامی آمریکا را دفع کرد
کد خبر: ۹۱۹۴۴۸۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسارغلامعلی کریمی با اشاره به تدبیر حاکیمانه و عالمانه رهبر انقلاب در فتنه اخیر و عقبه بزرگ ترین عملیات امنیتی در کشور و تبیین ارزش های بسیج اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که با تولد آن حمله قطعی نظامی آمریکا به کشور دفع شد، هم چنان که در سال 58 بر اساس اسناد منتشر شده آمریکا قصد داشت با یک عملیات نظامی ایران را در هم بکوبد به طوری که کشته شدن نیمی از جمعیت ایران در دستور کار آنها  بود تا دیگر هیچ کشوری جرأت نکند مقابل آمریکا بایستد.

وی افزود:  قرار بود بر اساس طراحی آمریکا برای نابودی ایران، با پول وهابیت عربستان و امارات و با همراهی رژیم صهیونیستی و با فرماندهی سفارت آمریکا، ایران به شش کشور تقسیم شود چرا که آمریکا بزرگ ترین سیلی را در تاریخ خورده بوده و ابهت او درهم شکسته شده بود.

این کارشناس روشنگری عنوان کرد: بر همین مبنا آمریکا برای این که زهر چشم بگیرد دست به عملیات نظامی می زند و در طراحی خود پیش بینی از بین بردن ایران را دارد و در همین ایام امام(ره) جمله مشهور "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد" را بیان می کنند.

غلامعلی کریمی اضافه کرد: امام(ع) به فرماندهان سپاه دستور تجهیز همه قوا برای مقابله با آمریکا را می دهند و از کلیدواژه تفنگدار در سخنرانی خود استفاده می کنند و می فرمایند "مملکتی که بیست میلیون جوان دارد باید بیست میلیون تفنگدار داشته باشد" و لذا اولین هسته های بسیج در شب 5 آذر در مساجد شکل می گیرد.

کریمی با تاکید بر تاثیر استقامت و مقاومت اهل ایمان در ایجاد رعب و ترس در جبهه باطل تصریح کرد: واژه رعب به معنای ترس پنج بار در قرآن آمده است که یک بار آن مربوط به اصحاب کهف می باشد و خداوند وعده الهی داده است که اگر پای او ایستادگی کنید او نیز پای جبهه حق می ایستد، هم چنان که بسیج با همان شعارهای خود بزرگ ترین حمله نظامی آمریکا را دفع کرد و خداوند رعب آنها در دل رییس جمهور آمریکا ایجاد کرد. 

کارشناس بصیرت افزایی ضمن تقیبح سوء ظن به خدا و اعتماد به جبهه باطل عنوان کرد: این سوء ظن به خداوند و اعتماد به کفار بود که سیلی های محکمی را نثار ما کرد، در حالی که بسیج مظهر حسن ظن و اعتماد به خداوند است.

 وی خاطر نشان کرد: خداوند آن چنان که در آیات موسوم به آیه الکرسی می خوانیم بیدار است و آنچه در آسمان و زمین است متعلق به او می باشد و امام(ره) نیز فرمودند "هواپیماهای آمریکا را شن ها سرنگون کردند و شن ها مأمور خداوند بودند" و امروز نیز نبرد اعتقادی بین جریان مؤمن و دارای حسن ظن به خداوند با جریان سوء ظن به خداوند وجود دارد.

کریمی شجره طیبه بسیج و اندیشه پاک آن را همانند اکسیژن که دیده و حس نمی شود اما وجود آن برای حیات ضروری است بیان کرد و افزود: آن چیزی که ستون فقرات بسیج است اعتقاد، توکل و حسن ظن به خدا می باشد و این را باید در خود تقویت کنید و مراقب باشید نفوذی ها و افرادی که دشمن روی باور آنها تاثیر گذاشته اند بر اندیشه بسیج تاثیر نگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تدبیر رهبر انقلاب در جریان حوادث اخیر در کشور پرداخت و گفت: اگر تدبیر رهبرانقلاب نبود کشور حداقل یک ماه درگیر جنگ داخلی می شد و پیش بینی ها در کاخ سفید این بود که جنگ داخلی در ایران حداقل یک ماه ادامه دارد و انرژی و توان امنیتی کشور را می گیرد.

کارشناس روشنگری افزود: آمریکا و مستکبران به تلافی پهباد سرنگون شده، کشتی توقیف شده و بی حیثیتی عربستان تصور می کردند یک حمله مقطعی به کشور کرده و ایران به دلیل درگیری با مسائل امنیتی توان دفاع نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: در همین اثنا رهبرانقلاب دستور برگزاری رزمایش مدافعان را صادر کردند و این فتنه به تدبیر رهبر معظم انقلاب و به عنایت امام زمان(عج) و به لطف خداوند جمع شد، اما در عین حال دشمن با خباثت تمام و جریان فی قلوبهم مرض به بیانات رهبر انقلاب اشکال وارد کرد.

کریمی با استناد به کلام امام زمان(عج) درباره رجوع در حوادث به ولی فقیه جامع الشرایط تکلیف را مشخص دانست و افزود: در دوران غیبت تکلیف مشخص است هم چنان که حضرت فرمودند به تشخیص یک انسان فقیه، عادل و جامع الشرایط عمل کنید ولذا این حوادث و فتنه ها آزمون بزرگ ولایت پذیری است.

غلامعلی کریمی با بیان مثالی در خصوص اولویت تشخیص ولی فقیه نسبت به تشخیص افراد دیگر در حوادث به روایتی از امام مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: بر مبنای این روایت از امام هر زمان  نتوانستید با فرمان امام خود کنار بیایید داستان موسی و خضر را به یاد آورید و لذا هر گاه نکته ای را از تدبیر حکیمانه رهبرانقلاب متوجه نشدید این را بدانید که ما با یک دایره محدود را نگاه می کنیم و ایشان با دایره ای وسیع نگاه می کنند.

وی ضمن اشاره به  بی تدبیری مسؤولان که موجب هزینه برای نظام شد افزود: پولی که عربستان سعودی برای فتنه سازی در ایران و حمایت از منافقین صرف کرده است از پول جنگ یمن بیشتر می باشد .

کریمی عنوان کرد: جریان مهدویت و رسیدن به دولت کریمه امام زمان(عج) با محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار شکل می گیرد و به همین خاطر مرکز مبارزه با افراطی گری که به زعم آنها همان مهدویت می باشد را ایجاد کرده اند، لذا برای مقابله با این جریان شبکه سازی کرده، آموزش می دهند و یا کشورهایی مانند لبنان و عراق را به هم می ریزند.

سخنران این مراسم در پایان با تاکید بر نصرت و امدادالهی به جبهه حق و جریان مهدویت تصریح کرد: قرآن کریم می فرماید "به یاد بیاورید که اندک و مستضعف بودید و می ترسیدید دشمن شما را برباید و ببلعد"، اما خدا سایه های جنگ را از سر ما رفع کرد، در حالی که عده ای می گفتند ما سایه های جنگ را از سر کشور دور کردیم، ولی خداوند می فرماید "من به شما پناه دادم و به برکت حجت خود یاری تان کردم". 

ارسال نظرات
پر بیننده ها