سرهنگ زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد:

افتتاح پروژه محرومیت زدایی در استان همدان/ برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی کشور به مناسبت هفته بسیج در استان همدان

سرهنگ زهرایی گفت: 6155 پروژه محرومیت زدایی همزمان با چند مراسم دیگر فردا در استان همدان به نام و یاد 92 هزار شهید بسیجی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۴۷۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

 محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: 6155 پروژه محرومیت زدایی همزمان با چند مراسم دیگر فردا هفتم آذر ماه در استان همدان به نام و یاد 92 هزار شهید بسیجی با حضور سرلشگر سلامی و سردار سلیمانی افتتاح خواهد شد.
وی در ادامه افزود: آیین افتتاح 6155 پروژه محرومیت زدایی با حضور فرمانده کل سپاه سر لشگرسلامی و ریاست سازمان بسیج سردار سلیمانی در استان همدان برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشوربا بیان راه اندازی صندوق تعاونی پایدار اظهار کرد: رونمایی از یک صندوق تعاون پایدارایجاد شده از دیگر برنامه‌هایی است که فردا در استان همدان برگزار خواهد شد.
سرهنگ زهرایی ادامه داد: همپنین فردا مراسم نمادین درختکاری با تعاونی مذکور با تعامل میان سازمان بسیج سازندگی و سازمان جنگل ها اجرا خواهد شد.
وی به مراسم کلنگ زنی روستاب برفیان اشاره کرد و تصریح کرد: روستای برفیان بین نهاوند و تویسرکان واقع شده است که به علت اینکه در جای مناسبی واقع نشده است که هر ساله در معرض باران و سیل قرار می گیرد. لذا باید سریع جا به جا گردد. به همین منظور مراسم کلنگ زنی این روستا در محل جدید فردا برگزار خواهد شد.سازمان بسیج سازندگی کشور با کمک بنیاد مسکن و وزارت کشور متولی احداث صفر و صدی ‌ خونه های این روستای جدید می‌باشد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه خاطر نشان کرد: افتتاح گلزار شهدا و مراسم دیدار از خانواده چهار شهیدی در یک روستا از دیگر برنامه‌هایی است که فردا پنچ شنبه خواهیم داشت. همچنین نمایشگاه عرضه و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی به مناسبت 40 سالگی بسیج افتتاح خواهد شد.
سرهنگ زهرایی در پایان سخنانش افزود: افتتاح تمام این پروژه‌ها و نمایشگاه با یاد و نام و بزرگداشت و پاسداشت 92 هزار شهید بسیجی نامگذاری می‌شود.

ارسال نظرات