خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: نمونه اخیری که فرهنگ بسیجی توانست جامعه را آرام کند همین چند روز پیش بود که در جریان گرانی بنزین شکل گرفت.
کد خبر: ۹۱۹۴۴۲۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، حجت‌الاسلام‌ علی رئیسیان در همایش شکوه، اقتدار، مقاومت به مناسبت روز بسیج مستضعفان، گفت: بسیج درهنگام تولد و در روزهای آغازین توانست نظام جمهوری اسلامی را از حمله بزرگ امریکای جنایت‌کار دفع و تجزیه کشور را به‌ کل منتفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم مثل حضرت امام در برابر آن‌های که فرهنگ بسیجی را به حاشیه بردند و فقط دنبال مذاکره با آمریکا هستند بارها گفت آمریکا قابل‌اعتماد نیست.

رئیسیان با بیان اینکه اگر در مقابل دشمن مقاومت کنیم خدا در دل دشمن رعب می‌اندازد، بیان کرد: اگر دشمن دلسوز ما بود، ملت شریف ایران را تحریم نمی‌کرد و بعد 40 سال از انقلاب اسلامی هر روز بحرانی را تدارک نمی‌دید.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیروان امام، افزود: 20 روز قبل از تشکیل بسیج مستضعفان، لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیروان خط امام بافرهنگ بسیجی تسخیر شد و آمریکا تصمیم حمله به ایران را گرفت ولی با دستور تشکیل بسیج توسط امام خمینی، آمریکا فکر حمله به ایران را از سرخود خارج کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با اشاره اصرار برخی مسؤولان برای مذاکره با آمریکا، گفت: بعضی‌ها دنبال این هستند که با امریکا مذاکره کنیم تا چرخ کشور بچرخد.

وی با اشاره به آشوب‌های اخیر در جریان سهمیه‌ بندی بنزین، اظهار کرد: نمونه اخیری که فرهنگ بسیجی توانست جامعه را آرام کند همین چند روز پیش بود که در جریان گرانی بنزین شکل گرفت.

رئیسیان با گله‌ مندی از برخی از مسؤولان در جریان سهمیه ‌بندی و گرانی بنزین در زمان نامناسب، گفت: چرا برخی به‌جای اینکه قبل از گرانی بنزین مردم را هوشیار کنند با این طرح خوب و نحوه اجرای آن درزمانی مناسب، با تصمیمات ناگهانی جامعه را به آشوب کشیدند.

وی با اشاره به دستگیری سران این آشوب‌ها، گفت: حدود 180 نفر از سران اشرار تاکنون بازداشت‌شده‌اند و طبق اعترافاتی که از آن‌ها شده این آشوب‌ها برنامه دوساله دشمن برای کشور ما بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان، با بیان اینکه طرح سهمیه‌ بندی بنزین، طرح خوبی بود ولی اکنون زمان اجرای آن نبود، افزود: برخی از مسؤولان گفته بودند در سال 98 گرانی بنزین نداریم ولی شاهد اجرای بد این طرح خوب بودیم و دشمن برای این آشوب‌ها هزینه‌های زیادی کرده بود که بافرهنگ بسیجی خنثی شد.

رئیسان در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از طرح سهمیه‌بندی بنزین، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه در صبح روز گرانی بنزین از کلیات طرح سهمیه ‌بندی بنزین حمایت کرد تا بعضی‌ها نگویند در امور اختیار ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها