سردار گرمه ای:

برای رسیدن به عدالت اجتماعی مسئولان باید بازی‌های سیاسی خود را کنار بگذارند

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان خراسان رضوی با اشاره به فرمایش رهبری گفت: همانگونه که رهبری عظیم الشان فرمودند ما با عدالت اجتماعی فاصله داریم و برای تحقق‌ این عدالت باید مسئولین و مدیران بازی‌های سیاسی خود را کنار بگذارند و برای پیشرفت کشور جهادی و همه جانبه تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۹۴۳۶۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به مناسب چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، بسیجیان غیور و سلحشور شهرستان کلات از اقشار مختلف مردمی، کارکنان ادارات و نیرو‌های نظامی و انتظامی در محل مصلای شهرستان حضور به هم رساندند و با آرمان‌های بسیجی انقلاب عهد و پیمان بستند.

در این نشست بصیرتی سردار گرمه‌ای ضمن تبریک روز بسیج بیان داشت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران و شگفتی‌های نهضت خمینی کبیر، تشکیل بسیج بود و امروز بنا بر اذعان دشمنان و کارشناسان شرق و غرب تفکر بسیجی کشور ایران را از منجلاب گرفتاری‌ها نجات داده است، همانگونه که در جنگ هشت ساله تحمیلی، نیرو‌های بسیجی و انقلابی توانستند با نیروی معجزه آسای ایمان و اعتقاد در مقابل مستکبرین جهان قد علم کنند.

سردار گرمه‌ای با اشاره به دولت‌ها و حکومت‌های قبل از انقلاب خاطر نشان کرد: وضعیت کنونی کشور طبق آمار و اسناد بین المللی روند تصاعدی داشته؛ اما هنوز همانگونه که رهبری عظیم الشان فرمودند ما با عدالت اجتماعی فاصله داریم و برای تحقق‌ این عدالت باید مسئولین و مدیران بازی‌های سیاسی خود را کنار بگذارند و برای پیشرفت کشور جهادی و همه جانبه تلاش کنند.

وی نقش مردم را در تشکیل انقلاب کلیدی دانست و گفت: اقشار مختلف مردم در زمان تشکیل انقلاب و هم چنین در طول این چهل سال بسیار چشمگیر و کلیدی بود و اگر مردم انقلابی و غیور در صحنه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و دینی حضور نداشتند که انقلاب و آرمان‌های آن محلی از اعراب نداشت.

سردار گرمه‌ای با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان داشت: اگر بصیرت و آگاهی مردم انقلابی نبود نقشه‌های شوم و فلج کننده دشمنان به بنیان کشور لطمه جدی وارد می‌کرد، پس مسئولین و مدیران بدانند که ملت ایران اسلامی در جهان بی نظیر عمل کرده است و برای دفاع از مرزها، دین و مذهب خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده  لذا مطالبات بحق مردم باید درست پاسخ داده شود.

کارشناس ارشد سیاسی با مخاطب قرار دادن مسئولین تصمیم گیرنده بیان داشت: امروز جوانان بسیجی با ایمان و اعتقادات خود و هم چنین تکنولوزی روز می‌تواند در دنیا شگفتی ایجاد کند و برای آینده انقلاب بهترین برنامه و راه کار‌ها طراحی کندف از همین روی بجای دست درازی به سوی اجنبی‌ها و منتظر تصمیم‌های غلط و خود خواهانه خارجی‌ها باشیم از جوان بسیجی و انقلابی خود حمایت کنیم و تهدید‌ها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها