به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پزشکان بسیجی بیماران نیازمند را در مناطق محروم سیستان و بلوچستان به صورت رایگان ویزیت کردند.
کد خبر: ۹۱۹۴۳۱۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته بسیج 726 بیمار در اقصی نقاط مختلف استان مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند.

فاطمه کمیلی جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از اعزام تیم‌های پزشکی به مناسبت هفته بسیج در اقصی نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: این تیم‌ها تاکنون در شهرستان‌های زاهدان، زابل، ایرنشهر، زهک، هامون، نیمروز، هیرمند و خاش اقدم به ویزیت رایگان بیماران و توزیع دارو به آن‌ها کردند.

وی بیان کرد: تاکنون 726 نفر توسط تیم‌های پزشکی بسیج جامعه پزشکی استان مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند، همچنین از 902 نفر تست فشار خون و از 698 نفر تست قند خون گرفته شد.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان در ادامه بیان کرد: در روستای کرباسک شهرستان نیمروز علاوه بر ویزیت رایگان و تست فشار خون و قند خون تعدادی پمفلت و تراکت و همچنین داروی رایگان نیز بین بیماران توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع 228 بسته بهداشتی در شهرستان‌های هیرمند و زاهدان ادامه داد: در شهرستان‌های خاش و زاهدان نیز 87 نفر از خدمات رایگان مشاوره روان شناسی بهره‌مند شدند.

کمیلی خاطر نشان کرد: در ویزیت‌های انجام شده شهرستان زاهدان علاوه بر توزیع داروی رایگان و اعزام واحدسیار انتقال خون در محل برگزاری یادواره مداحان در مسجدحضرت علی (ع) 176 نفر نیز از خدمات رایگان دندانپزشکی، 195 نفر از خدمات بینایی سنجی، 21 نفر از خدمات پزشک زنان و زایمان و 86 نفر از خدمات چشم پزشکی بهره‌مند شدند، که ارزش ریالی این خدمات بیش 230 میلیون ریال برآورد شده است.
ارسال نظرات