خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان بیان کرد
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان با اشاره به راه اندازی مرکز تخصصی مشاوره کسب و کار گفت: در این مشاوره که اساتید و متخصصین حضور دارند، به خانواده ها براساس علاقه و سرمایه مشاوره های کسب و کار تضمینی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۹۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

محمد مهدی پور ناصر در گفت و گو با خبرنگار بسیج در اهواز، اظهار داشت: این سازمان برای رونق تولید و جهت دهی به سرمایه‌های مردم، مرکز مشاوره کسب و کار راه اندازی کرده است.

وی افزود: در این مرکز تخصصی که اساتید و متخصصین حضور دارند، خانواده های که سرمایه در دست دارند و دنبال یک محل مطمئن و سودمند هستند مشاوره رایگان ارئه می‌شود. در این مرکز، سرمایه های پراکنده به جای رفتن به سمت کارهای غیرمولد به سمت یک کار صدرصد سودده و تولیدی و متناسب با تخصص و سرمایه خانواده سوق داده می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان گفت: در این مرکز به خانواده های سرمایه گذار؛ برگشت سود و اصل سرمایه را تضمین می‌کنیم. از طرفی حمایت می‌کنیم تا کار تولیدی موفق شود.

وی به فعالیت سازمان در بومی سازی قطعات خاص و حساس شرکت نفت اشاره و گفت: مهندسین بسیجی در خوزستان توانستند بسیاری از قطعات حساس بویژه حفاری که با هزنیه های سنگین وارد کشور می‌شدند با قیمت بسیار پایین و کیفیت بالا براساس مهندسی معکوس طراحی و تولید کنند.

پور ناصر بیان داشت: برای حمایت از صنایع داخل استان که با رکود روبرو هستند متخصصین این سازمان آمادگی مشاوره رایگان هستند. این سازمان آمادگی حمایت لازم برای بازگشت مجدد این صنایع به چرخه تولید را دارند.

وی ادامه داد: برای ماندگاری مردم در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها،طرح های صنعتی در روستاها تعریف شده است. پنل های خورشیدی 5کیلوواتی در پشت بام روستاها یکی از این طرح ها است. همچنین در یک از روستاهای اهواز طرح راه اندازی 40 نیروگاه خورشیدی تا پایان سال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها